Toon posts:

Hyperlinks werken niet meer na MS Update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een simpele website gebouwd met MS publisher 2003.. okey niet het beste maar goed ik begin net..dus de website is ook erg simple
De hyperlinks op de site werkten perfect in Internet explorer en in firefox maar na de update werken de links niet meer in Internet explorer.. tuurlijk gebruik firefox.. ;) is de beste oplossing ..
Het probleem zit hem erin dat ik alsware doorlink met de URL van de site

Als je www.dusseljee.eu intypt dan kom je op de site terecht. de domain name wordt bij een andere ISP gehost dan de website zelf.. je zit als ware in een frame van de domain provider waarin dan de website weer draait...
als je op de links zelf klikt in IE land je op een lege pagina.. doe je hetzelfde bij firefox dan kom je op de goede pagina terecht..
Ik kan in de index.htm en alle andere index pagina's met het handje de ref veranderen naar de complete URL.. maar je begrijpt dat is geen oplossing..
kan iemand me een tip geven hoe ik dit kan oplossen ?
ik ben ook op zoek naar een betere tool dan publisher.. leuke tool maar ik wil meer...

groetjes,
pascal

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Signature

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Kijk eens naar de url in de adresbalk, daar gaat iets fout.

Verder is de code dusdanig ranzig dat ik geen idee hebt wat er fout gaat, doe gewoon <a href="">Link</a> en het werkt in beide, nu worden er nog 20 regels voor 1 link gebruikt 8)7

Tip: zoek betere/andere WYSIWYG software.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 15:36

Spockz

Live and Let Live

@Andrè: Dat doet hij ook. :)

@callie450
Je zou bijvoorbeeld de trial van Dreamweaver kunnen downloaden. Of anders gewoon de taal leren. :)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:34

killercow

eth0

tjah,

pubiosher is eigenlijk gewoon een van de ranzigste tools die je gebruiken kunt (zowiezo de hele ms-office reeks)

Als je je eerst eens verdiept in de basics van html dan kun je zelf veel gemakkelijker dingen maken en bewerken als met publisher.

Ook leer je de beperkingen van het medium beter kennen en zul je begrjipen wat wel en niet handig is om te doen (gradients op de achtergrond zijn not-done, maar publisher geeft je vrolijk tools om je pagina hiermee een x aantal keer zo zwaar te maken.)

Ik zou voor een tool als dreamweaver gaan als je wel wysiwyg wilt werken, en anders gewoon een goed boek + notepad om je html in te brouwen.

Publisher heeft op het moment echt een ongeloofenlijke hoeeelheid rotzooi in je html gepropt, die A bijna allemaal niet gebruikt wordt door de browser, B wel elke keer gedownload moet worden, en C de browser ook nog eens behoorlijk vertraagd, Als klap op de vuurpijl klopt de rest van de code ook bjina nergens, en krijg je dus vage fouten en problemen bij updates van programma's die zich wel aan de standaarden houden.

Verder wens ik je succes met je site, maar als je meer wilt, Ditch die MS zooi vanmiddag nog :P

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Topicstarter
thx guys... top voor die snelle reacties..
ga weer spelen ;)

groetjes,
pascal
Pagina: 1