http://www.asus.com/produ...3=0&model=744&modelmenu=1
Het gaat mij niet over dit specifieke moederbord. Ook niet over AMD/Intel etc.
Ik sta zowel open voor goede Intel als AMD technologie. Hetzelfde geld voor moederbord merken.
Stabiliteit is bij al mijn keuzes prioriteit 1.
Ik ben al dat gezoem in mijn PC kast meer dan zat.
Toen ik op het nieuwsbericht over een passief gekoelde Conroe las werd ik een beetje blij
(maar dat is maar tot een bepaalde snelheid meen ik)
Effe rondneuzen voor een mobo dus.
Op de Asus site zag ik, voor mij, geheel nieuwe functionaliteit.
AI Life, heatpipe, 8 Phase Power Design, Stack Cool 2, ASUS Q-Fan 2 en AMD Cool 'n' Quiet! Technology.
Van de meeste termen weet ik wel wat ze betekenen maar ofdat het werkelijk wat uitmaakt...?
PR afdelingen hypen vaak 0.001% verbeteringen die alleen voorkomen als kerst of 3 Maart valt
En alles totaal stil met een 60db videokaart fan schiet ook niet echt op.
Kortom ik zou graag vernemen van jullie ofdat bovengenoemde zaken ook echt wat uitmaken.
Welke moederbord fabrikanten betere optie leveren.
Ik stel wel een paar eisen aan een moederboard.
- Stabiel.
- 4x SATA
- 64 bit
- Dual core ready
Ik doe voornaamlijk desktop werk. Mijn Radeon 9800 pro is ruim voldoende. Dus sli is geen noodzaak.
Het gaat mij niet over dit specifieke moederbord. Ook niet over AMD/Intel etc.
Ik sta zowel open voor goede Intel als AMD technologie. Hetzelfde geld voor moederbord merken.
Stabiliteit is bij al mijn keuzes prioriteit 1.
Ik ben al dat gezoem in mijn PC kast meer dan zat.
Toen ik op het nieuwsbericht over een passief gekoelde Conroe las werd ik een beetje blij
(maar dat is maar tot een bepaalde snelheid meen ik)
Effe rondneuzen voor een mobo dus.
Op de Asus site zag ik, voor mij, geheel nieuwe functionaliteit.
AI Life, heatpipe, 8 Phase Power Design, Stack Cool 2, ASUS Q-Fan 2 en AMD Cool 'n' Quiet! Technology.
Van de meeste termen weet ik wel wat ze betekenen maar ofdat het werkelijk wat uitmaakt...?
PR afdelingen hypen vaak 0.001% verbeteringen die alleen voorkomen als kerst of 3 Maart valt
En alles totaal stil met een 60db videokaart fan schiet ook niet echt op.
Kortom ik zou graag vernemen van jullie ofdat bovengenoemde zaken ook echt wat uitmaken.
Welke moederbord fabrikanten betere optie leveren.
Ik stel wel een paar eisen aan een moederboard.
- Stabiel.
- 4x SATA
- 64 bit
- Dual core ready
Ik doe voornaamlijk desktop werk. Mijn Radeon 9800 pro is ruim voldoende. Dus sli is geen noodzaak.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 14:36 . Reden: Blunders en andere fouten.. ]