Toon posts:

kan ik zomaar een DVD splitten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier filmmateriaal van 8 gb bij elkaar.. dus een aantal VOB, IFO en BUP bestanden. Kan ik deze bestanden op een bepaalde manier verdelen over 2 DVD's ? Moet ik ergens rekening mee houden ?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:24

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Allereerst welkom op GoT! :)

Een film kun je zo in 2 stukjes knippen en branden op twee schijfjes ja.

Software is veel over te vinden in de search :)

Edit: kzal ff een topicmove aanvragen omdat je waarschijnlijk in het evrkeerde subforum zit ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 22-04-2006 14:04 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 12:12
Het het programma ifoedit kun je dvd in 2en splitten, het programma is freeware en kun je gratis downloaden dus:)
Voor een tutorial hoe dit moet kun je het beste kijken op www.doom9.org
Suc6 :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Je kunt er ook voor kiezen om met een programma als DVD Shrink (oid) de film te comprimeren tot één DVD. Je kunt dan ook dingen weglaten zoals tweede talen en extra's (dacht ik).

Maar zoals Michael Knight aangeeft: met de search op dit forum of met google zijn veel programma's te vinden die dit soort dingen kunnen. Succes!

public void ik()

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:19
complete dvd splitsen in 2 dvd's
Hierin wordt het programma DVD fab vermeld, dit programma heb ik laatst nog gebruikt om een DVD te spiltsen en het werkt aardig. Denk er wel om dat je op de tweede DVD niet de menu's weer meepakt, dat kan als lastig ervaren worden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met hardware te maken :) En verder is het antwoord ook wel makkelijk te vinden met de Search en Google:
[search=dvd splitten]
[google=dvd splitten], [google=split dvd], etc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.