Toon posts:

Naar welke PC Game kijk jij momenteel het meest uit

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Topic is al ns eerder geweest. maar nu is het denk ik toch tijd het opnieuw te openen.

Welke game vind jij momenteel het meest veelbelovend. er zijn er momenteel zoveel gepland maar er is volgens mij voor iedereen wel een game die hij echt bij de release al wil hebben.

Voor mij is dat momenteel Command & Conquer 3: Tiberium Wars, maar ook Hellgate London ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:12
Opvolger van Farcry >:) , er loopt hier op GoT al een topic over. Ik ben alleen de naam even kwijt :(

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

magiel schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:44:
Opvolger van Farcry >:) , er loopt hier op GoT al een topic over. Ik ben alleen de naam even kwijt :(
[rml][ PC] Crysis[/rml] ;)

Ikzelf kijk vooral uit naar Half-Life 2: Episode 1 en SiN Episodes: Emergence en op langere termijn natuurlijk naar Crysis :)

[ Voor 21% gewijzigd door babbaloerie op 22-04-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-10 15:18
Op korte termijn zowel Sin: Episode 1 en Half-Life 2: Episode 1 (Aftermath).

Verder natuurlijk ook Crysis en Stalker. Hopelijk mogen we ook nog een keer Ninja Gaiden 2 tegemoet zien _/-\o_

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Opvolger / Expension WoW,
Voor de rest hoeven er voor mij alleen xbox 360 games uit te komen, nieuwe pc spellen trekt mijn pc toch niet meer ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:06
PC:

Crysis
Unreal Tournament 2007

Xbox 360:

Test Drive: Unlimited
Gears of War

Dat zijn de spellen waar ik op dit momenteel écht naar uitkijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Supreme Commander, dat word eindelijk een RTS met een goede schaal (iets waarom ik C&C niet meer speel... DRAMA!! boten in een meertje die je nooit kon counteren als je al een land macht en luchtmacht had... ewj)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze manier wordt dit een opsomtopic. Niemand heeft iets aan een lijst van namen van spellen.

Bij spellen die al uit zijn kun in een topic als deze nog je mening geven waarom je het een leuk spel vindt (of niet), maar bij iets wat nog niet uit is kun je alleen maar uitgaan van de informatie die bekend is. Er valt dus niets nuttigs over te zeggen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.