Edit:
Heb je de nieuwste patch geinstalleerd?
Download hier
Check de tijden van mij en daantjuh, waarom sta ik boven hem? :-S
[ Voor 55% gewijzigd door feelthepower op 22-04-2006 13:09 ]
Heb je dit probleem ook in andere games? Zo ja, brakke videokaart misschien of oververhitting. Draai eens 3DMark en kijk of je daar ook raar beeld krijgt.
Ook handig om te vermelden wat voor videokaart je hebt, zeker als je een topic opent in V&B
public void ik()
Soms denk ik er niet bij na
Video kaart: Radeon 9600
Heb er _geen_ last van in andere spellen, maar DirectX 9.0c werd tijdens de installatie gedraaid, moet ik maar eens opnieuw doen.
Verder heb ik natuurlijk wel wat gezocht, maar vind het moeilijk te bepalen waarop ik zou moeten zoeken!
..sorry
wellicht dat de tijd wordt weergegeven van je edit?.. geen idee.feelthepower schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:06:
Ik denk dat mensen het ook noodzakelijk vinden om te weten welke videokaart je hebt, en misschien ook de temperaturen.
Edit:
Heb je de nieuwste patch geinstalleerd?
Download hier
Maar ja, patch zit er al overheen!
[edit]
heb net de nieuwste DirectX van microsoft gehaald, verhelpt niets
[ Voor 11% gewijzigd door Mir op 22-04-2006 13:38 ]
Dit komt wel vaker voor, heeft te maken met de tijdsinstellingen van de verschillende servers geloof ik.feelthepower schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:06:
Begin eens met de temperatuur. Het kan best dat de kaart te warm wordt waardoor je raar beeld krijgt. Controleer eens of de fan draait en niet vol stof zit.Mir schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:14:
Verder heb ik natuurlijk wel wat gezocht, maar vind het moeilijk te bepalen waarop ik zou moeten zoeken!
public void ik()
Temperatuur kan het niet echt aan liggen omdat ik het vrij goed kan reproduceren: op het moment dat ik een voertuig inroep gaat het mis! (voertuigen selecteren (het overzicht ervan) gaat ook al fout)
ik heb nu:
nieuwste DirectX
nieuwste Catalist drivers
nieuwste Em4 patch (1.1)
Ik ga zo eens de game herinstalleren!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Heb hem net opnieuw geinstalleerd, geen patch eroverheen.. blijft verkeerd.
Ik zal hem eens op een andere resolutie draaien! even spelen met de instellingen (je kan niet zo heel veel).
[edit]
irritant dit
[ Voor 19% gewijzigd door Mir op 22-04-2006 14:31 ]
kloptDaantjuh schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:57:
[...]
Dit komt wel vaker voor, heeft te maken met de tijdsinstellingen van de verschillende servers geloof ik.
[...]
[knippie]
verder underclock je memory eens, lijkt wel brak mem, en underclock je core en mem eens als mem alleen niet mocht helpen
Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.
Misschien zou je net zo'n vergelijkbaar probleem kunnen hebben dat de nieuwste Ati drivers gewoon "te nieuw" zijn geworden???
Hallo met Tim