NEEEE!!!
koop een gewonde TNT2, een TNT2 pro of een Ultra!!!
Vanta is bagger!!! M64 is iets minder bagger (tot 800*600*16 gelijk aan gewone TNT2, verder is slecht).
Sorry voor de weinige argumenten, maar trust me on this one!
koop een gewonde TNT2, een TNT2 pro of een Ultra!!!
Vanta is bagger!!! M64 is iets minder bagger (tot 800*600*16 gelijk aan gewone TNT2, verder is slecht).
Sorry voor de weinige argumenten, maar trust me on this one!
Precies; de Vanta is nog meer een oude TNT dan een TNT2... Niet doen dus.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Maar als de vanta een opgevoerde TNT1 is, waarom is ie dan duurder dan een M64???, welke toch ook 32 mb heeft???
Pieter
Pieter
Het is geen opgevoerde TNT1; ik bedoelde dat de performance meer op TNT1 dan TNT2 niveau ligt. Hij heeft idd wel meer geheugen dan een TNT1. Het enige verschil tussen de Vanta en de M64 zijn de kloksnelheden, maar die zijn van beide nogal laag, dus...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
De vanta is toch een PCI kaart??
Daarom is die ook duurder dan agp, pci zie je minder en wordt minder gemaakt.
Vanta is een goed pci kaartje waar je leuk op kunt draaien tot 1024/768 en niet hoger, kan wel maar toch te langzaam..
Voor ong. f 265,- heb je een leuk kaartje voor non-agp systemen..
Daarom is die ook duurder dan agp, pci zie je minder en wordt minder gemaakt.
Vanta is een goed pci kaartje waar je leuk op kunt draaien tot 1024/768 en niet hoger, kan wel maar toch te langzaam..
Voor ong. f 265,- heb je een leuk kaartje voor non-agp systemen..
Verwijderd
Ik mengde me vanmiddag ook al op deze topic, omdat ik zelf ook een tnt2 kaart wel halen...
Hij is nm voor mijn 2e pc, (celeron 466, 64 mb sdram, lx-chipset mobo enz enz)
nu vindt ik eigenlijk de ultra veelste duur voor mijn tweede pc, en omdat ik in mijn 1e pc een geforce pro heb zitten, is het eigenlijk ook niet logisch om een ultra te kopen, omdat er over 1/1,5 jaar toch weer geschoven wordt met videokaarten enzo....
Dus welke TNT2 zouden jullie mij advieseren???
het is id. waar dat de vanta pci is.....
valt voor mij dus af..
Pieter
Hij is nm voor mijn 2e pc, (celeron 466, 64 mb sdram, lx-chipset mobo enz enz)
nu vindt ik eigenlijk de ultra veelste duur voor mijn tweede pc, en omdat ik in mijn 1e pc een geforce pro heb zitten, is het eigenlijk ook niet logisch om een ultra te kopen, omdat er over 1/1,5 jaar toch weer geschoven wordt met videokaarten enzo....
Dus welke TNT2 zouden jullie mij advieseren???
het is id. waar dat de vanta pci is.....
valt voor mij dus af..
Pieter
gewoon voor 100 piek een 2e hands tnt1 kopen en tezijnertijd schuiven met je hardware.
Je systeem zal absoluut niet sneller zijn met een tnt2 ultra. Een vriend van me heeft een Viper v550 verkocht en een tnt2 ultra gekocht, met 128 mb intern en ook een celeron 466 geloof ik, op een bx board. Bij hem was de processor de bottleneck dus een ultra zal jou echt niet helpen.
Een t&l engine misschien nog wel in de nabije toekomst.. want die ontlast je cpu bij bepaalde spellen.
Je systeem zal absoluut niet sneller zijn met een tnt2 ultra. Een vriend van me heeft een Viper v550 verkocht en een tnt2 ultra gekocht, met 128 mb intern en ook een celeron 466 geloof ik, op een bx board. Bij hem was de processor de bottleneck dus een ultra zal jou echt niet helpen.
Een t&l engine misschien nog wel in de nabije toekomst.. want die ontlast je cpu bij bepaalde spellen.
Pagina: 1