Toon posts:

CoD2 patchen geeft "Transfer feature Error -1610"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil de patch 1.2 voor Call of duty 2 installeren maar geeft steeds een fout:

Feature Transfer Error
Error: -1610 De configuratiegegevens voor dit product zijn beschadigd. Neem contact op met het ondersteuningspersoneel

Ik heb al van alles geprobeerd. Allerlei registry-fixers,opnieuw de windows installer er op gezet, windows update uitgevoerd, alle updates geblokkeerd(ergens gelezen), iets in de gedeelde documenten-map ingesteld. Ik heb het op internet opgezocht en er wordt wel van alles gezegt maar nergens een oplossing. Ik heb windows XP professional draaien.

Wie kan mij helpen?? Als u nog meer info nodig hebt moet het even zeggen!!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Heb je de update al ergens anders gedownload misschien is deze beschadigd en misschien moet je even cod2 opnieuw installeren.

[ Voor 2% gewijzigd door Justifier op 22-04-2006 10:41 . Reden: Nederlandse taal ook altijd ]

Verwijderd

Topicstarter
Justifier schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 10:40:
Heb je de update al ergens anders gedownload misschien is deze beschadigd en misschien moet je even cod2 opnieuw installeren.
Ik heb de update al van verschillende servers gedownload en ik call of duty al een paar keer gereïnstalled. Na de uninstall ook alles uit het register gehaald. Eerst had ik al een ander probleem dat het .msi-bestand beschadigd was, die heb ik gwoon verwijderd en daar heb ik nix meer over gehoord. Dus daar zal het niet aan liggen, anders stond hij er misschien al wel weer!!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

mv nos > spielerij :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun