Ik ben al maanden dit forum, kieskeurig, hififora e.a. aan het afspeuren en kom er niet zo goed uit. Ik wil een eenvoudig bediening van een platte tv opgehangen aan de muur, HDD-recorder en mijn stereo. Ik heb het volgende uitgezocht.
TV voor rond de 1500-1700 euro
Ik wil een nieuwe Plasma of LCD kopen 82cc, 94cm of 1m doorsnee maakt mij allemaal niet zoveel uit. Kijkafstand is 4-5 meter. De kwaliteit van de ondrstaande tv's uitgebreid bestudeerd bij Mediamarkt, geen verschil kunnen ontdekken, dus dat lijkt me geen onderscheidend criterium.
Ik heb de volgende modellen op het oog:
- Een LCD Samsung LE32M51B; mooi design, goede kwaliteit heb ik horen zeggen
- Een Plasma Panasonic TH-37PV60E; volgens reviews een goed toestel
- Een Plasma Panasonic TH-42PW7; mooi model, maar zonder tuner... nu wil ik toch over op digitale TV via Mulitkabel dus dat zou geen groot bezwaar zijn (is zappen via digitale tv via de kabel nu traag?)
Welke van deze drie is "de beste", zou jij kiezen?
Zijn er betere TV's voor deze prijsklasse?
Is een losse tuner nu handiger ivm losse draadjes naar de tv? Is HDMI slim als mijn AV-tuner (Onyo) dit niet heeft?
Welke HDD recorder voor 500-750 euro? Ik wil EPG en een eenvoudig ding die gewoon DVD-kan branden, liefst met edit-funcit eom reclamestukjes er makkelijk uit te halen.
Ik heb gelezen dat de
- Pioneer DVR-530H-s er goed en eenvoudig is
- maar een Kiss-DVD-HDD ding lijkt me ook handig. Vooral de netwerkaansluiting zie ik zitten (draadloos fotootjes en filmpjes vanaf mijn laptopje showen enzo)
- of zijn er andere oplossingen die all-in one zijn (geen Windhoos Mediacenter, Dreambox, of gemodde Xboxjes ofzo)
Ik hoor graag wat ik volgens jou zou moeten doen.
TV voor rond de 1500-1700 euro
Ik wil een nieuwe Plasma of LCD kopen 82cc, 94cm of 1m doorsnee maakt mij allemaal niet zoveel uit. Kijkafstand is 4-5 meter. De kwaliteit van de ondrstaande tv's uitgebreid bestudeerd bij Mediamarkt, geen verschil kunnen ontdekken, dus dat lijkt me geen onderscheidend criterium.
Ik heb de volgende modellen op het oog:
- Een LCD Samsung LE32M51B; mooi design, goede kwaliteit heb ik horen zeggen
- Een Plasma Panasonic TH-37PV60E; volgens reviews een goed toestel
- Een Plasma Panasonic TH-42PW7; mooi model, maar zonder tuner... nu wil ik toch over op digitale TV via Mulitkabel dus dat zou geen groot bezwaar zijn (is zappen via digitale tv via de kabel nu traag?)
Welke van deze drie is "de beste", zou jij kiezen?
Zijn er betere TV's voor deze prijsklasse?
Is een losse tuner nu handiger ivm losse draadjes naar de tv? Is HDMI slim als mijn AV-tuner (Onyo) dit niet heeft?
Welke HDD recorder voor 500-750 euro? Ik wil EPG en een eenvoudig ding die gewoon DVD-kan branden, liefst met edit-funcit eom reclamestukjes er makkelijk uit te halen.
Ik heb gelezen dat de
- Pioneer DVR-530H-s er goed en eenvoudig is
- maar een Kiss-DVD-HDD ding lijkt me ook handig. Vooral de netwerkaansluiting zie ik zitten (draadloos fotootjes en filmpjes vanaf mijn laptopje showen enzo)
- of zijn er andere oplossingen die all-in one zijn (geen Windhoos Mediacenter, Dreambox, of gemodde Xboxjes ofzo)
Ik hoor graag wat ik volgens jou zou moeten doen.
[ Voor 11% gewijzigd door OmeRobbie op 22-04-2006 09:44 ]