PS2 Prijsverlaging: overdreven pro PS2 gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Zie het topic op de frontpage over de prijsverlaging van de PS2. Het lijkt er op dat iedereen die een kritische noot richting de PS2 plaatst direct naar 0 word gemod en omgekeerd: pro PS2 posts staan zonder reden op +4.

Zie bijvoorbeeld mijn reactie: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1612579
Deze post vind ik absoluut geen 0. De post is zelfs met flamebait beoordeeld wat mij echt een raadsel is. De reactie erop word direct met +4 beloond terwijl deze dat imho absoluut niet waard is. Beide zijn geen echte super goede of super slechte posts en zouden imho op iets van +2 moeten belanden.

Helaas herhaalt dit euvel zich vaker in dat topic. Wie wil en kan er even naar kijken?

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 22-04-2006 09:27 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Nou vooruit, omdat ik nog een paar honderd modpunten heb... (ik is kansloos :)) ... maar eigenlijk kan nieuws over PS2's me geen moer schelen :)

edit: * John_Glenn keert terug... heb me door het hele topic heengebikkeld. Viel bijna in slaap :P

[ Voor 26% gewijzigd door John_Glenn op 22-04-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Het is idd een ketting van nutteloze (en repeterende) reacties die te hoog staan terwijl kritische noten behoordlijk naar onder getrapt worden.
Het blijft te moeilijk blijkbaar om onderwerpen, waar de doorsnee modder voor of tegen is, objectief te modden :/ :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀