UNEX 8 Poorts UTP HUB 10 Mbit AANBEVELING???

Pagina: 1
Acties:

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Iemand vroeg mij of dit een aanbeveling was??? Je hebt natuurlijk duurdere HUBS maar waar zit dat prijsverschil in???

Hij is trouwens te koop bij Norrod voor 75 Nederlandse guldens dus dat vonden wij niet echt duur... Als je dan ook iets goeds krijgt natuurlijk... Dat is dan de vraag voor ons...

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 22:01
Geen id,
Ik heb nog wel een 16 poorts 10 Mbit hub te koop, voor 't geval je wat groters wil :)

Verwijderd

Ik zoek nog een hub het liefst 100 mb. Wel merk zou ik dan pakken of maakt dat niks uit bij hubs.

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Doe meteen een 100mb hub die werken veel sneller en de 100mbkaartjes zijn ook niet veel duurder.
Ben zelf zo stom geweest om een paar jaar terug een 1omb hub te kopen en nu kunnen we niet eens fatsoenlijk met 5 man in tiberiun sun of redalert spelen over het netwerk.

Blood 3d, duke nukem en andere dos gamez werkt op volle snelheid ook met 8man of meer dan merk je er niets van.
Maar als je voor de nieuwere windows gamez gaat, wees verstandig en geef een paar tientjes meer uit voor 100mb.

Das mijn idee dan

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Prima kaartjes! Gebruik ze zelf ook (prof). Om het maar eens zo uit te drukken: snel, safe en simpel :). RealTek chipset, niks mis mee!

Bloed, zweet & koffie

• Edgar wolf
  • Laatst online: 18-09-2020
Heb zelf goede ervaring met de goedkope realtek netwerk kaarten die doen het bij de meeste mensen gewoon goed. Ook een goedkope hub is de bottleneck niet. Heb zelf ook een noname ding van 75piek opzich wel okee maar 10mb is te langzaam....

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:39

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 24 januari 2001 21:23 schreef Edgar wolf het volgende:
Doe meteen een 100mb hub die werken veel sneller en de 100mbkaartjes zijn ook niet veel duurder.
Ben zelf zo stom geweest om een paar jaar terug een 1omb hub te kopen en nu kunnen we niet eens fatsoenlijk met 5 man in tiberiun sun of redalert spelen over het netwerk.

Blood 3d, duke nukem en andere dos gamez werkt op volle snelheid ook met 8man of meer dan merk je er niets van.
Maar als je voor de nieuwere windows gamez gaat, wees verstandig en geef een paar tientjes meer uit voor 100mb.

Das mijn idee dan
Waar heb jij dan voor een paar tientjes extra een 100 Mbs hub dan

AKA Rinkel weblog

• nova
  • Laatst online: 13-08 16:20
Jaik zou eerder voor de 100 gaan het merk unex is best wel goed svec is ook wel goed.

Greetz NoVa

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

heb met die spullen van unex (hub en netwerkkaarten) goede ervaringen

100 mbit is misschien aan te bevelen maar als je het alleen gebruikt voor internet delen of zoiets dan is 10 mbit voldoende

als je veel gaat schuiven met data: dan 100 mbit

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
Svec switch 8-p 10/100 225 piek ofzow
aanrader :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Zeg Edgar wolf,

Dan heb jij dus inderdaad een waardeloze hub

Maar wij spelen met een 10mbit hub http://people.zeelandnet.nl/mauritsl/gear.htm spelen wij met 40 man zonder problemen allelei games als Counterstrike enz.

maar dit is wel een hub die met Mac adressen werkt scheelt zekers in belasting

ik zou zelf voor de SMC gaan:
http://www.smc.com/barricade/

Deze is een 4 poorts switch en kost 360 piek

en is ook een router

Kortom heb je ALLES in 1

Greetz

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb hem ook ,werkt goed.

Verwijderd

als je het goed wil doen en veel games speelt haal dan een switch (minder last van colisions). dual speed switches zijn der al van af een gulden of 200,-

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

2 maten van mij hebben ook die van norrod en die werkt wel, niks mis mee. Ikzelf heb laatst een 100 mbit switch gekocht 8 poorten :) En die raced als een trein met me 100 mbit netwerk kaartjes 8-)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Het is wel een goede hub ik heb erg nog geen problemen mee gehad.
maar je kan toch beter gelijk een 100 mbit want 10 mbit vindt je toch al snel te langzaam.
Pagina: 1