Toon posts:

Videokaart laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 728 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een notebook staan met de volgende specificaties:

Asus A6

Beeldscherm 15.4 TFT 1280x800

Processor Intel Celeron M 380 1.6GHz 1MB

Geheugen 1024Mb DDR2-533

Videokaart ATI Radeon Xpress 200M

Geluidskaart AC 97 Audio

Harde schijf 60 GB 4200rpm

Extra 4x USB 2.0, LPT

Ik wil nu graag mijn videokaart vervangen voor een krachtigere kaart omdat ik geen desktop pc meer heb staan en toch ook een beetje krachtig wil kunnen gamen op zijn tijd!

Ik ben totaal niet thuis in notebook-hardware en zat al even op het forum te zoeken, maar kom er niet helemaal uit.

Is het mogelijk de videokaart te vervangen, en zo ja, welke raden jullie aan en wat moet het ongeveer kosten (ik heb dus ook geen idee wat het kost, maar ben ook niet aan een bepaald budget gebonden!)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 23:28

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Kort maar krachtig: Nee het is niet mogelijk je videokaart in deze laptop te vervangen.
Als je laptops zoekt waar je de videokaart wilt kunnen vervangen, zoek dan naar laptops met MXM ondersteuning.

De kick van Electric!

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, Dat is teleurstellend, want ik heb die laptop al staan.
Het is ook niet mogelijk iets er aan toe te voegen, of moet ik (als ik krachtige games wil spelen) gewoon een nieuwe lapop aanschaffen?!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 23:28

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Heeeeeeel soms kun je, als er meerdere laptops uit dezelfde serie bestaan waar wel betere videokaarten inzitten, je moederbord vervangen met een van die. Maar dat is meestal zo kostbaar dat het weinig zin heeft om daarin te investeren. En zie maar eens zo'n moederbord los te vinden ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Ossenaar op 22-04-2006 01:45 ]

De kick van Electric!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:28
Er zijn bij sommige laptops mogenlijkheden om je videokaart te vervangen :r (bijv: Dell's en niet allemaal).
Maar die losse videokaarten zijn vaak zo slecht verkrijgenbaar of zo duur dat upgraden veelal onmogelijk gemaakt ;)