Het moest er toch een keer van komen, starten met Javascript. En dan stuit onvermijdelijk op de meest stompzinnige foutjes, hieronder waarschijnlijk eentje daarvan.
Het probleem is dat het gewoon niet werkt.. er gebeurt niet wanneer ik de <span> beklik.
Ik weet bijna zeker dat het aan de conditie van de if ligt, aangezien hij met twee aparte functies (dan ook twee <span>'s met onclick natuurlijk) wel gewoon werkt.
Nu heb ik dus geen idee waar ik in godsnaam op zou kunnen zoeken.. op Google, op GoT, dus dan maar een topic.
Bvd.
Het probleem is dat het gewoon niet werkt.. er gebeurt niet wanneer ik de <span> beklik.
Ik weet bijna zeker dat het aan de conditie van de if ligt, aangezien hij met twee aparte functies (dan ook twee <span>'s met onclick natuurlijk) wel gewoon werkt.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function wissel() if ( document.getElementById('nav').style.display = "";){ document.getElementById('nav').style.display = "none"; document.getElementById('wv').style.backgroundImage = 'url(../img1.jpg)'; } else { document.getElementById('nav').style.display = ""; document.getElementById('wv').style.backgroundImage = 'url(../img..jpg)'; } |
HTML:
1
2
| <span id="wv" onclick="wissel()">verdwijn/verschijn</span> <div id="nav">Navigatie</div> |
Nu heb ik dus geen idee waar ik in godsnaam op zou kunnen zoeken.. op Google, op GoT, dus dan maar een topic.