Toon posts:

Mobo: AGP en PCIe

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik vroeg me af of er moederborden zijn met zowel AGP 8x als PCIe-ondersteuning, zoja; welke?
Indien niet, welk moederbord heeft Socket 939 en AGP 8x?

Alvast bedankt.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:10
Ja die zijn er ;)

Welke dat is, mag je zelf even gaan opzoeken :o ( volgens mij heeft Asrock die)

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:54

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Er is maar een bord die AGP8x combineert met PCI-E x16, en dat is een Asrock bord. Had je kunnen vinden, lopen een hoop topics over.

AGP Socket939 borden heb je een stuk meer keuze in.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:19:
Dag,

Ik vroeg me af of er moederborden zijn met zowel AGP 8x als PCIe-ondersteuning, zoja; welke?
Indien niet, welk moederbord heeft Socket 939 en AGP 8x?

Alvast bedankt.
Neem even een kijkje op de tweakers pricewatch, op de hoofdpagina vind je een linkje aan de linkerkant. Zoek vervolgens op moederborden. De Asrock heeft inderdaad een moederbord met beide features. Al zou ik zelf aanraden in 1 keer te upgraden naar pcie straks, gezien er geen echte kwaliteitsborden zijn voor een dual combo als deze. Tenzij je natuurlijk een liefhebber van asrock bent natuurlijk.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk gewoon eens rond op de websites van de moederbordfabrikanten? In de FAQ van dit subforum kun je een lijstje vinden met linkjes naar de sites van de meer bekende mobofabrikanten :)

Gebrek aan aantoonbare inzet = topic dicht. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.