Toon posts:

Canon EOS 350D Flits kapot??

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben weer de sjaak, was het net terug dat mijn olympus met een kapotte LCD uit de doos kwam is het nu mijn EOS 350D die niet flitst.

Nu is mijn vraag aan de ervaringdeskundigen:

Als je EOS het bliksempje laat zien als je een foto maakt en de flitser komt omhoog, en hij flitst niet. Is hij dan altijd stuk of is er 1 of andere funtie die ik aan of uit kan zetten??? Hopelijk is het het laatste.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:37:
Nou ik ben weer de sjaak, was het net terug dat mijn olympus met een kapotte LCD uit de doos kwam is het nu mijn EOS 350D die niet flitst.

Nu is mijn vraag aan de ervaringdeskundigen:

Als je EOS het bliksempje laat zien als je een foto maakt en de flitser komt omhoog, en hij flitst niet. Is hij dan altijd stuk of is er 1 of andere funtie die ik aan of uit kan zetten??? Hopelijk is het het laatste.
Je hebt een custom function die externe flitser aan kan zetten. Moet je even kijken of die aan staat. Heb je hem trouwens op Auto staan of op P ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
timcooijmans schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:38:
[...]

Je hebt een custom function die externe flitser aan kan zetten. Moet je even kijken of die aan staat. Heb je hem trouwens op Auto staan of op P ofzo?
Auto, maar als je een custom fflitser er op heb, vliegt dat kappie toch niet open?

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 15:00
Zet 'm op de AUTO stand, ga in een donkere kamer staan en maak een foto. Flitst 'ie?

[ Voor 10% gewijzigd door Nielsracing op 21-04-2006 19:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nielsracing schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:52:
Zet 'm op de AUTO stand, ga in een donkere kamer staan en maak een foto. Flitst 'ie?
Neen

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 15:00
Hmm...dan krijg je dus ook een zwaar onderbelichte foto....Lijkt er inderdaad op dat je flitser niet helemaal tof werkt. :/

Verwijderd

Je zou in de exif kunnen kijken bij Flash Fired of ie zelf vindt dat ie afgegaan is. Maar ik denk dat je 'lampje' of een contactje stuk is.
Pagina: 1