"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik denk dat de laatste nieuwspost geplaatst is door iemand die zich niet bewust was van het eerdere artikel.
ik denk dat de laatste ter verduidelijking is, omdat er misschien wel echt mensen hier zitten te wachten op die verlaging. net zo netjes om te laten weten dat het alleen voor de US geldt.sdomburg schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:41:
Ik denk dat de laatste nieuwspost geplaatst is door iemand die zich niet bewust was van het eerdere artikel.
Aunt bunny is coming to get me!
Van wat ik er heb meegekregen achter de schermen heeft het vooral te maken met het feit dat de PS2 verder in prijs is verlaagd om ten eerstre de concurrentie aan te kunnen gaan met de GameCube (die kost al een hele lange tijd 99 euro in Nederland) en de Xbox (die kost zowat rond de 120 euro hier). Wat je echter eerder moet afvragen waarom dat Sony de prijs verlaagt heeft: is het omdat de PS3 er aan zit te komen en indirect van de voorraden van de PS2 af willen komen, of is het om mensen op het laatste moment nog over te laten stappen naar het PlayStation-platform.
Het eerdere artikel ging over een mogelijke prijsverlaging van de console, het bericht van vandaag is de bevestiging daarvan en tevens een verdere uitleg van deze prijsverlanging en dat deze alleen geldt voor de Amerikaanse markt; vergeet dan vooral niet de quote van Sony Nederland te lezen: "Er zijn drie gebieden - Europa, Japan en Amerika - waarvoor, onafhankelijk van elkaar, zulke beslissingen worden genomen. Van Europese maatregelen is mij niets bekend, dus een prijsverlaging zit er niet aan te komen - niet in Nederland, en dus ook niet in de andere Europese landen." Dat artikel is ook het vervolgartikel op het eerder geposte bericht, iets wat wij ook vaker doen en het door de lezer ook gewaardeerd wordt om over geïnformeerd te worden.
Het eerdere artikel ging over een mogelijke prijsverlaging van de console, het bericht van vandaag is de bevestiging daarvan en tevens een verdere uitleg van deze prijsverlanging en dat deze alleen geldt voor de Amerikaanse markt; vergeet dan vooral niet de quote van Sony Nederland te lezen: "Er zijn drie gebieden - Europa, Japan en Amerika - waarvoor, onafhankelijk van elkaar, zulke beslissingen worden genomen. Van Europese maatregelen is mij niets bekend, dus een prijsverlaging zit er niet aan te komen - niet in Nederland, en dus ook niet in de andere Europese landen." Dat artikel is ook het vervolgartikel op het eerder geposte bericht, iets wat wij ook vaker doen en het door de lezer ook gewaardeerd wordt om over geïnformeerd te worden.
*auteur van tweede artikel meldt*
D'r is internationaal een hoop aandacht aan deze actie besteed, en een Tweaker die dat elders leest, zou nog best eens kunnen denken: 'En wat gebeurt er dan in Nederland?' Dan pakken wij dus even de telefoon en dan blijkt er in Nederland niks te gebeuren. En dat vertellen we dan even, zodat jij dat ook weet 
Twee artikelen zijn wellicht iets teveel van het goede, maar ja, het vorige bericht vermeldde geen reaktie van Sony NL. Die zijn in het weekend namelijk dicht. Bovendien vond ik (en dat is een persoonlijke keuze) dat er best wat dieper op de mogelijke beweegredenen ingegaan mocht worden; volgens diverse bronnen is de PS2 namelijk nog *lang* niet EOL.
En dat is een keurige samenvatting van onze motivatieHoedje schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:37:
Zoals het artikel al laat zien, daar hebben wij ook echt wat aan in NL...
Twee artikelen zijn wellicht iets teveel van het goede, maar ja, het vorige bericht vermeldde geen reaktie van Sony NL. Die zijn in het weekend namelijk dicht. Bovendien vond ik (en dat is een persoonlijke keuze) dat er best wat dieper op de mogelijke beweegredenen ingegaan mocht worden; volgens diverse bronnen is de PS2 namelijk nog *lang* niet EOL.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Bedankt voor jullie uitleg!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Doel je hier op bronnen binnen Sony of op het handjevol PS2 spelers die dit elke keer weer hoog van de toren schreeuwen?Rataplan schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:44:
* volgens diverse bronnen is de PS2 namelijk nog *lang* niet EOL.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1