Ik heb een gigabyte moederbordje en daar zit een aansluiting op het moederbord waar in kabeltje in kan voor een gamepoort. Het probleem is dat als ik een kabeltje uit de oude doos met hardware haal hij dan niet werkt als ik hem aanluit. Ik heb in de manual gekeken en daar staat duidelijk aangegeven waar de 1 zit en daar heb ik de rode draad naast zitten. Als ik dan mijn MS sidewinder controler aansluit dan gaat het lampje branden op de controler. Maar windows herkent hem niet. Als ik de controler uit wil zetten dmv een knopje er op doet ie dit ook niet want dan springt ie zodra ik de knop los laat weer metteen aan.
Ik heb even een andere geluidskaart in het systeem gezet en dan doet de controler het wel. Ligt het nou aan het oude kabeltje wat ik gebruik of moet ik wat anders instellen.
Wat ik in de bios zag was een keuze tussen hardware id 201 of 209 voor de gameport. Kan dit een verschil maken?
Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik heb even een andere geluidskaart in het systeem gezet en dan doet de controler het wel. Ligt het nou aan het oude kabeltje wat ik gebruik of moet ik wat anders instellen.
Wat ik in de bios zag was een keuze tussen hardware id 201 of 209 voor de gameport. Kan dit een verschil maken?
Weet iemand wat er aan de hand is?