hey ik heb mijn athlon 64 3200 overgeklokt tot 2650 mhz. nu wilde ik ook mijn werkgeheugen gaan overklokken. ik heb mn geheugen alleen overgeklokt tot hoever ik kon gaan. mijn resultaat was 265 mhz op 2.8 volt met 2-3-3-8 verder als een fsb van 265 wilde ik voorlopig nog niet gaan.. mijn processor loopt op 2650 mhz en op 1.73 volt. nu wilde ik deze 2 samen laten draaien, maar dat lukt voor geen meter. ook niet als ik mijn devider lager zet of het voltage opschroef. dus mijn vraag is nu.. WAT NU??
zie ik iets over het hoofd? ook heb ik al geprobeert het voltage van mijn LDT bus en Northbrifge op te voeren of dat wat uithaalde, maar nog steeds ging hij gelijk rebooten na de post. wat ik me nu nog kan voorstellen is dat mijn voeding niet genoeg amp'jes kan leveren. apart lukt het misschien wel, maar als het dan samen moet draaien wordt het miss te veel voor mijn 350 watt nexus voeding.
dus aan julie de vraag... moet ik een nieuwe voeding kopen, of moet ik toch iets anders doen. ik dacht zelf ook nog dat de geheugen controller in de cpu het nietmeer zou trekken. maar met 1.8 volt op me cpu lukt er nog steeds niks. DUS HELP ME ASJEBLIEFT is het de voeding of wat anders...??
mijn systeem..
amd athlon 64 3200+
dfi lanparty nf4-ultra-d
2 * 512 mb ocz werkgeheugen.
his radeon x800
wd raptop 76 gb.
zie ik iets over het hoofd? ook heb ik al geprobeert het voltage van mijn LDT bus en Northbrifge op te voeren of dat wat uithaalde, maar nog steeds ging hij gelijk rebooten na de post. wat ik me nu nog kan voorstellen is dat mijn voeding niet genoeg amp'jes kan leveren. apart lukt het misschien wel, maar als het dan samen moet draaien wordt het miss te veel voor mijn 350 watt nexus voeding.
dus aan julie de vraag... moet ik een nieuwe voeding kopen, of moet ik toch iets anders doen. ik dacht zelf ook nog dat de geheugen controller in de cpu het nietmeer zou trekken. maar met 1.8 volt op me cpu lukt er nog steeds niks. DUS HELP ME ASJEBLIEFT is het de voeding of wat anders...??
mijn systeem..
amd athlon 64 3200+
dfi lanparty nf4-ultra-d
2 * 512 mb ocz werkgeheugen.
his radeon x800
wd raptop 76 gb.