Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opvouwbare koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede en betaalbare opvouwbare koptelefoon. Ik heb al wel iets gezien van sennsheiser en ook van andere merken. Maar het valt me op dat die dingen allemaal zo groot zijn. Oorpluggen bevallen me niet, links zitten ze goed, maar in mijn rechteroor vallen ze er uit en irriteren ze ook.

Iemand een aanrader? Het gaat me in de eerste plaats om grootte (opgevouwen) en comfort. Geluidskwaliteit vind ik iets minder belangrijk. Ik kijk er vnl. video en film mee op een Archos Gmini 500.

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11 17:14

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Koss Porta Pro ze zien er misschien een beetje jaren 80 uit, maar qua geluid en gemak zijn het hele aardige headphones.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
Sennheiser PX-100 al gezien? Deze is toch vrij klein te maken en ook betaalbaar. Heb er zelf ook een en deze zijn degelijk afgewerkt en hebben toch een redelijke geluidskwaliteit.

Verwijderd

RonaldMade schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:45:
Sennheiser PX-100 al gezien? Deze is toch vrij klein te maken en ook betaalbaar. Heb er zelf ook een en deze zijn degelijk afgewerkt en hebben toch een redelijke geluidskwaliteit.
PX100 geeft inderdaad een supergeluid. Echter is wat mij betreft de topper in dit segment de AKG K26P:
http://www.mp3shop.nl/product/20715

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 20:21
deze heb ik, Sony Street Style® HeadphonesMDR-G74SL. Zitten hartstikke lekker, en zijn echt klein als je ze opvouwt. site

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Aangezien er nu niet veel meer gedaan wordt dan domweg opsommen, wil ik je doorverwijzen naar Wat zijn goede headphones? deel 1. Begin daar dan niet direct met de zelfde vraag, maar zoek eerst zelf eens wat modellen op en kijk dan bij voorkeur uit naar reviews of reacties van kopers...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.