eBay humor: gratis V-grip!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• phaas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01-2025
* phaas is een verwent eBayer, zegmaar ietwat verslaafd >:)
Ik eBay nog niet zo heel erg lang en heb bovendien sinds kort een eBay-verbod van mijn ouders vanwege het uitgeven van beide 400 euro in één maand, maar daar wilde ik het even niet over hebben :+

Er best wat mensen met slechte ervaringen met eBay of marktplaats: onbetaalde aankopen, niet opgestuurde aankopen, defecte objecten of zelfs bakstenen. Vandaag had ik echter een geheel andere ervaring.
Vorige week kocht ik een 2e hands 17-35mm f/3.5-4.5 voor mijn D7D en toen ik vanochtend het paketje open maakte trof ik naast de lens ook een VC-7D vertical-control grip aan in de doos :Y) Deze heb ik dus niet gekocht, laat staan er voor betaald maar wel leuk natuurlijk, zo'n gratis extra :D

Ik heb de verkoper natuurlijk gemaild om te vragen wat de bedoeling is en wie de rechtmatige eigenaar is. Er zit nu waarschijnlijk iemand thuis die én een 17-35 had besteld én een VC-7D waarbij 'ie de laatste dus niet ontvangen heeft. (iemand?)

Naja, in de tussentijd kan ik nog lekker even met mijn VC-7D spelen }:O

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/1285/img57177jt.th.jpg
Oud en nieuw: de 17-35 op de AF 7000: de VC-7D paste er gek genoeg niet op

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 11:35
ja en nu
wat wil je van ons ??

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 16:39

Just_I

What did you just say?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• phaas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01-2025
Hehe, gewoon even lachen, that's all :7
GoTers zijn ook altijd zo serieus

[ Voor 14% gewijzigd door phaas op 21-04-2006 15:36 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-01 02:29

BHQ

Useless. Je hebt het niet betaald/besteld, dus stuur het maar terug.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

GoTers zijn ook altijd zo serieus
Nee hoor, we hebben een heel lollig subforum genaamd Huiskamer oftewel HK: waar we de serieusheid in vele topics (maar niet alle) heerlijk kunnen laten varen :) Hoe je erin komt kan je in MED lezen ;) Op dit moment heb je er (nog) geen toegang, dus vandaar dat ik dit topic niet naar HK move, maar dicht doe :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.