Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
PSN: TDBtje
van de 6 foto's zijn er maar 2 met achtergrond ?Coldcat schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:46:
Bij vrijwel alle foto's vind ik dat de achtergrond teveel opvalt. Een utisnede van het item waar het om gaat is misschien mooier.
Ik vind het best aardige platen hoor, netjes op de compo gelet, goed belicht enzo.
[ Voor 48% gewijzigd door Tinus op 21-04-2006 14:53 ]
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Je bent mijn schapie vergeten
Ontopic: Leuke foto's, vooral die gans op 1 poot
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Foto 3 is echt erg mooi, ook wat betreft compositie!
Dat had ik wel willen doen, maar er zat een hek voor, dus dan had ik alleen een hek op de foto gehadBN schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:54:
Ga ook eens door je knietjes of op je buik liggen......
@iedereen: bedankt voor tips/complimenten
Dit kun je voorkomen door, zoals gezegd, ff door de knieën te gaan of plat te gaan liggen. Dan zal de achtergrond meer in de blur gaan; en bijkomend voordeel is dat de compositie sterker word aangezien het dier op gelijke ooghoogte zit
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 21-04-2006 15:24 ]
De rest van de foto's kan mijn aandacht niet lang vasthouden.
PS. max. 600px breed
[ Voor 21% gewijzigd door KillerDream op 21-04-2006 15:09 ]
Ik had ook erg graag #2, #4 en #5 dichterbij gehaald, maar ja, ik had alleen de kitlens bij me, en niet m'n 70-300JHS schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:59:
Persoonlijk had ik bij #2, #4 en #5 je onderwerp een stuk dichterbij gehaald. Dat zorgt volgens mij voor een veel mooiere foto. Bij #6 vraag ik me enigzins af wat het onderwerp is, en verstoort zoals gezegd de achtergrond de foto enigzins. #3 vind ik inderdaad erggoed, de rest weet de aandacht inderdaad een stuk korter vast te houden.

De bedoeling van #6 was ook niet een onderwerp, maar meer een scene vastleggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2006 19:15 ]
Verwijderd
Verder is denk ik alles wel gezegt