Binnekort ga ik weer een aantal dagen naar het buitenland (azie) en nu zat ik me af te vragen wat de makkelijkste (en veiligste) manier is om je foto's op te slaan. Voorheen maakte ik altijd gebruik van een iPod (met kaartlezer) om iedere dag mijn foto's te backuppen. Voordeel is dat je naast foto backup ook muziek kunt luisteren, maar nadeel is wel dat als je iPod kwijt bent (beroofd, stuk, vergeten???) je al je foto's kwijt bent.
Ik heb ff op Inet rond gekeken en heb de onderstaande mogelijkheden gevonden en nu was ik benieuwd wat jullie veelal gebruiken?
1) HD/Image tank, alleen een harddisk (evt met kaartlezer).
2) Ipod/Gmini, harddisk MP3 speler (naast opslag ruimte ook andere functies, muziek en film bv).
3) Memory kaartjes (gewoon allen je CF, SD kaartjes gebruiken, desnoods meerdere meenemen).
4) CD Brander (brander op batterijen en doosje lege CD's meenemen en bende onderweg brenden en evt naar huis sturen)
Ik heb ff op Inet rond gekeken en heb de onderstaande mogelijkheden gevonden en nu was ik benieuwd wat jullie veelal gebruiken?
1) HD/Image tank, alleen een harddisk (evt met kaartlezer).
2) Ipod/Gmini, harddisk MP3 speler (naast opslag ruimte ook andere functies, muziek en film bv).
3) Memory kaartjes (gewoon allen je CF, SD kaartjes gebruiken, desnoods meerdere meenemen).
4) CD Brander (brander op batterijen en doosje lege CD's meenemen en bende onderweg brenden en evt naar huis sturen)