DVD playback pobleem Radeon 9600SE + Powerdvd

Pagina: 1
Acties:

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:34
Ik heb dit probleem nu al een tijdje en het werkt me nu echt op m'n zenuwen.

Zodra ik een dvd afspeel met powerdvd zie ik een mili seconde beeld en dan blijft ie gewoon zwart en speelt ie gewoon door. Dit is ook als ik een dvd afspeel vanaf mijn harde schijf

Heb de nieuwste ATI catalyst en RADEON driver op mijn computer lopen.

specs:
Moederbord: Asus K8N-E Deluxe
Processor: AMD Athlon 64 3000+
Videokaart: Ati Radeon 9600SE
Harde schijf: WD Raptor WD1500ADFD

Toen ik de nieuwste videokaart drivers erop installeerde liep ie opeens weer helemaal goed, maar zodra ik de computer weer opnieuw had opgestart krijg ik weer hetzelfde probleem :(

In powerdvd switchen van hardware acc naar software etc. heeft geen zin. Probleem doet zich bij allebei voor. Heb trouwens hetzelfde probleem bij VLC player dus waarschijnlijk is het geen fout in powerdvd.

Wat nu?

Verwijderd

Welk versie PowerDVD ?

Verwijderd

Als ik film (dvd/avi) wil kijken en ik heb bijv. Statbar aanstaan (met transparantie) dan is mijn beeld grijs. (Net wat voor kleur ik hem heb ingesteld.) Ik zie dan ook een miliseconde van hetgeen ik wil kijken, daarna is en blijft het gewoon compleet grijs.

Misschien heb jij ook een programma op de achtergrond draaien die ervoor zorgt dat je beeld wegvalt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 17:28 ]

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:34
PROBLEEM OPGELOST (althans verholpen, want ik wil wel nog kunnen internetten..)

Ik ben er eindelijk achter waarom ie het heel soms wel doet. Het ligt aan Microsoft Internet Explorer. Zodra ik een venster van IE open heb en ik met powerdvd een dvd wil kijken doet ie het niet. Als ik geen venster aan heb en ik kijk een dvd met powerdvd is er helemaal niets aan de hand :D?

Waaraan zal dit kunnen liggen? Misschien een rare service die open staat in IE? Anders is het eindelijk een goed excuus om Firefox te nemen :9

[ Voor 10% gewijzigd door Djarune op 22-04-2006 02:26 ]