C&C Generals: CDkey werkt niet online

Pagina: 1
Acties:

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
ik heb deze week 3 cd's van generals opgehaald om online te spelen met 2 kammeraden, maar geen CDkey werkt online, ze zijn wel goed voor de installatie, maar als ik online een account aan wil maken zegt ie dat de CDkey invalid is, en of ik wel een andere wil proberen.
dus heb ik nog een andere geprobeerd van de 3 maar die gaf de zelfde melding.

trouwens heb je via gamespy ook geen generals er tussen staan terwijl de rest van de C&C serie er wel staat. dus kan ik het ook niet via een andere launcher proberen. bij ASE heb je helemaal geen C&C.

weet iemmand wat ik moet doen? want ik heb nu 3x 10 euro voor niets betaald.

ik heb de 3e key nog niet geprobeerd maar ik neem aan dat die het ook niet doet.

of ben je tegenwoordig verplicht om de expansion ook te kopen om online te spelen?

(ja ik heb ze eerlijk gekocht. bij PCmedia besteld.)

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 13:16 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-12 18:24

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Denk dat het handig is om EA even een mailtje te sturen. Doe er een kopie bij van je aankoopbewijs en ze fixen het voor je.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Waren de CD's verzegeld of is de code wellicht al gebruikt door iemand anders om een online account te registreren? Die ervaring heb ik een paar keer gehad bij de Free Record Shop helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bulls
de 3 doosjes waren allemaal verzegeld (nu niet meer want ik wou de rest ook testen. ik ga de laatste van de 3 cd's nu ff proberen) of kun je maar 1x de cdkey invoeren en online gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 21-04-2006 13:27 ]

• Bulls
ik heb nu 4 verschillende reinstalls gehad, en ook verschillende accounts gemaakt maar niets mocht baten.

ik denk dat ik toch maar ff EA een mail stuur.

so much voor dit weekend generals doen :(