topic closed om zielige reden

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:45
Welk geheugen voor een goede prijs

Hoezo is dit een FAQ vraag, er staat helemaal niks erover in in de FAQ.
En wat erin staat wist ik allang. Dit heeft meer met ervaringen te maken dan een FAQ.

Zijn die moderators hier nou zo dom ofzo, en een zo domme vraag is het niet.
Dat jullie ervaring hebben met dit onderwerp daar kan ik niks aan doen.
Niet iedereen is zo slim als jullie moderators.
Of zijn jullie nou zo egoistisch ofzo?

Ik wil dat dat topic weer geopend gaat worden en dat ik er gewoon een normaal antwoord op ga krijgen. Want steeds topics sluiten is gewoon kinderachtig. Je hoort als een MOD gewoon beter te weten en te helpen!

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 07:39

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik zie hier een waarschuwing aankomen....

ps. : hou je gewoon aan de regels en er is niets aan het handje.

owja, niet zo slim om zo'n topic te openen ;) problemen met een moderator los je via de mail op :)

[ Voor 68% gewijzigd door KatirZan op 21-04-2006 12:55 ]

Wabbawabbawabbawabba

• Robin4
Nou en dan zal het me een tering zorg zijn. Want dit forum staat niet echt bekend om "hulp".

Ja en waar vind ik dat mail adres? Want een normaal forum kan je Prive berichten sturen.
Dat kan hier niet eens.

[ Voor 41% gewijzigd door Robin4 op 21-04-2006 12:56 ]

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Coolmaster schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:55:
Nou en dan zal het me een tering zorg zijn. Want dit forum staat niet echt bekend om "hulp".
wel zeker dat het bekend staat om professionele hulp, echter, je hebt ook zoiets als een zoekfunctie die sommige mensen blijkbaar niet kunnen vinden ;)

Wabbawabbawabbawabba

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, hier op GoT wordt verwacht dat je zelf wat inzet toont voordat je een topic opent. Je ziet toch zelf ook wel in dat er behoorlijk weinig inzet in je topic zat? Je kwakt een paar soorten geheugen neer en vraagt ons om het maar effe uit te zoeken. Zo werkt dat hier gewoon niet. Als het hier te hoog voor je gegrepen is zijn er andere fora waar je dit soort vragen kunt stellen :)

Mail adres vind je in het profiel van desbetreffende mod en anders is het gewoon [naam-van-mod]@tweakers.net.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 21-04-2006 12:58 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, dan ga je toch lekker naar beginnersweb ofzo. De groeten enzo.

Hint: probeer eens reviews te zoeken met Google. Alles voorgekauwd krijgen daar is nog nooit iemand wijzer van geworden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

RoD schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:57:
Nee, hier op GoT wordt verwacht dat je zelf wat inzet toont voordat je een topic opent. Je ziet toch zelf ook wel in dat er behoorlijk weinig inzet in je topic zat? Je kwakt een paar soorten geheugen neer en vraagt ons om het maar effe uit te zoeken. Zo werkt dat hier gewoon niet. Als het hier te hoog voor je gegrepen is zijn er andere fora waar je dit soort vragen kunt stellen :)
i'm with him ;) ^^^^

Wabbawabbawabbawabba

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Een userbase van +100.000 gebruikers getuigt van het tegendeel, lijkt me.

Met die instelling van jou, is het overigens geen wonder als een topic gesloten wordt. Het minste wat je even kan doen is de Faq en Policy van het forum waar je gaat posten lezen. Vervolgens kom je te weten dat je, bij problemen of als je het oneens bent met een slotje, gewoon de moderator kunt mailen in plaats van, waar dan ook, een nieuw topic te openen. Kom je er met hem nog niet uit, dan kun je het doktersteam mailen. En tot slot horen forumgerelateerde zaken in
Lieve Adjes en niet in Frontpage Algemeen.

Succes voor een volgende keer :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Robin4
Professioneel, laat me niet lachen. Laat eens hun houding veranderen en eens echt HULP bieden.
Je word hier niet eens geholpen. En in de search zal idd vast wel iets staan over geheugen, maar mijn vraag is anders.

Verwijderd

Als je zelf wat faq's doorleest kun je zelf ook prima bepalen wat het beste geheugen is voor de beste prijs. (ja, wij moeten ook alle specs van het geheugen doorkijken dus dat kun je ook best zelf doen)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:23

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Lee eerst eens de diverse FAQ eens door. Dan was je deze post opgevallen: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Daarnaast is Frontpage Algemeen het verkeerde forum voor je "klacht".

Dus ook dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.