In mijn pc zit een hoop koeling, welke veel herrie maakt. Deze wil ik vervangen totdat ik een stil systeem heb. Ik heb niet heel veel verstand hiervan, vandaar dat ik hier een topic over plaats.
Ik wil in ieder geval niet overgaan op waterkoeling, dus alles moet wel luchtgekoeld.
Mijn configuratie is:
AMD4000+ San Diego + standaardkoeling
X800XT videokaart + standaardkoeling
1gb Corsair valueselect
Asus A8N-E mobo
2 case-fans in Asus H700B kast (zeer grote kast)
Het lijkt mij het verstandigst om de case-fans te vervangen en misschien de videokaart + processor koeler. Heb geen idee welke koelers hier het beste op passen en welke goed zijn.
Het doel is puur om het stiller te maken, maar ik moet wel voldoende koeling houden om te kunnen gamen. Budget is rond de 100 euro, maar aanpasbaar
Ik wil in ieder geval niet overgaan op waterkoeling, dus alles moet wel luchtgekoeld.
Mijn configuratie is:
AMD4000+ San Diego + standaardkoeling
X800XT videokaart + standaardkoeling
1gb Corsair valueselect
Asus A8N-E mobo
2 case-fans in Asus H700B kast (zeer grote kast)
Het lijkt mij het verstandigst om de case-fans te vervangen en misschien de videokaart + processor koeler. Heb geen idee welke koelers hier het beste op passen en welke goed zijn.
Het doel is puur om het stiller te maken, maar ik moet wel voldoende koeling houden om te kunnen gamen. Budget is rond de 100 euro, maar aanpasbaar