[IE] Startup parameter meegeven tbv weergave

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 00:41

Boudi

Always Coca Cola

Topicstarter
Ik probeer om IE op te starten vanuit een shortcut waarbij ik wil dat IE automatisch in de 'F11'-weergave wordt gestart. Ik weet dat als ik in een browser op F11 klik en hem dan opsla dit ook geldt voor latere opstarts, maar dat wil ik dus niet, het moet alleen gelden wanneer de browser via die shortcut wordt opgestart.

Ik probeer nu dus een overzicht te vinden van parameters die ik kan meegeven in de snelkoppeling maar die kan ik niet vinden....

Met of zonder mayonaise?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[google="Internet Explorer" start full screen] leverde mij het volgende op:
You can create a shortcut that will start the Internet Explorer in Kiosk mode.
There are no menu's and all commands need to be entered though keystrokes (eg Ctrl-O to open)

Right click on an open area of the desktop
Select New / Shortcut
For the Command enter "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" -k
Give it any name you want
HTH :)

edit:

Ik had een overzicht met alle command line parameters voor IE, maar heb die hier niet bij de hand.

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 21-04-2006 10:46 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Ik neem aan dat hij dat met google wel gevonden had..
Anders is ie wel echt strontlui.. De eerste link in google was al raak.

F11 modus is net iets anders dan de Kiosk mode.
Ik heb geen idee of het eigenlijk wel mogelijk is wat jij wilt..
Kiosk modus kom je alleen maar uit met alt-F4 en die Full Screen van F11 kan je veel makkelijker uit komen.
Als het echt moet kan je het scripten met kix32 ofzo, en met vbscript waarschijnlijk ook wel, gewoon de F11 toets naar de applicatie boeren.. maar volgens mij is er geen commandline optie voor.

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 00:41

Boudi

Always Coca Cola

Topicstarter
Dude... hou je commentaar over mijn wel of niet luiheid ff voor je. Kiosk mode was inderdaad wel wat ik zoek, waarvoor dank BTM909. De reden dat ik die niet vond is omdat ik zocht op verbasteringen 'IE startup parameters' of 'IE command line arguments' enzo.

Er is inderderdaad wel een verschil tussen kiosk mode en F11-mode. Kiosk mode is lastiger uit te komen omdat er geen knopje voor is. Dit scheelt echter ook weer ruimte, iets wat voor je klant een wens is/was. Dus kiosk-mode is het geworden. Door op de website (intranet) in kwestie echter een javascript:self.close() te zetten is het mogelijk voor de gebruiker om het schermpje zelf dicht te klikken.

Guys, bedankt voor de moeite, mijn probleem is opgelost!

Met of zonder mayonaise?