Ik heb in mijn Excel twee kolommen. Kolom B maakt een functie aan en die trek ik tot nu toe handmatig door tot het laatste getal in kolom A. Dit wil ik dmv een macro automatiseren. Als ik tijdens het maken van de macro het handmatig doe, krijg ik deze code:
Selection.AutoFill Destination:=Range("B2:B10000"), Type:=xlFillDefault
Range("B2:B10000").Select
Die B10000 moet dus afhankelijk zijn van de vulling in kolom A. Ik heb geen kennis van VBA en heb gezocht op GoT maar daar komen alleen antwoorden in voor waarin van te voren al is bepaald tot waar kolom B gevuld moet gaan worden. Die waarde heb ik niet.
Omdat ik nog geen verstand van VBA heb, zou ik het op prijs stellen als de tip/oplossing ook in Jip en Janneke taal gegeven wordt. Dan kan ik het hopelijk de volgende keer zelf...
Nog excuses voor het vorige topic, momentje van verstandsverbijstering...
Oke, het is nog vroeg, nog een momentje van verstandverbijstering... Topic titel... Maak er maar [VBA] Doortrekken van formule tot laatste cel in macro
Selection.AutoFill Destination:=Range("B2:B10000"), Type:=xlFillDefault
Range("B2:B10000").Select
Die B10000 moet dus afhankelijk zijn van de vulling in kolom A. Ik heb geen kennis van VBA en heb gezocht op GoT maar daar komen alleen antwoorden in voor waarin van te voren al is bepaald tot waar kolom B gevuld moet gaan worden. Die waarde heb ik niet.
Omdat ik nog geen verstand van VBA heb, zou ik het op prijs stellen als de tip/oplossing ook in Jip en Janneke taal gegeven wordt. Dan kan ik het hopelijk de volgende keer zelf...
Nog excuses voor het vorige topic, momentje van verstandsverbijstering...
Oke, het is nog vroeg, nog een momentje van verstandverbijstering... Topic titel... Maak er maar [VBA] Doortrekken van formule tot laatste cel in macro
[ Voor 10% gewijzigd door Aristos op 21-04-2006 10:33 . Reden: topictitel vergeten ]