Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vakantiebaan in de IT naast HBO studie?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een vakantiebaan in de IT in de omgeving Helmond / Eindhoven / Weert, ik heb al eens op monsterboard gekeken en ben al langsgeweest bij Randstad maar het enige wat ik kan vinden zijn full time IT banen.

M'n ervaring / diploma's: MBO Niv. 4 diploma: in totaal 1,5 jaar MBO stage ervaring + vorig jaar half jaar vakantie werk gedaan in een computer winkel (zowel intern als extern werk). Ben nu bezig met het afronden van m'n Propedeuse jaar (heb de eerste 3 kwartalen met gem. een 8 afgesloten) van Bedrijfskundige Informatica in EHV.

Ervaring met systeembeheer,helpdesk,hardware, Windows, Netwerkbeheer, Access, SQL,datamodelleren / normaliseren, basiskennis Pascal/Delphi enz.

Ik heb al een aantal open solicitaties per e-mail gestuurd naar wat kleinere computer bedrijven hier in de buurt, maar ik heb er geen reactie op gekregen.

De reden dat ik vakantiewerk wil doen:
- werk nu parttime bij een vrachtwagen wasserette en ik kan daar niet fulltime werken vanwege m'n lies blessure.
- Graag wat werkervaring opdoen in de vakantie dat aansluit op m'n opleiding
- Geld nodig heb om me studie te financieren
- IT werk is leuk :)

Ik lees ook altijd de advertenties in de Spits! maar helaas vind ik eigenlijk nooit een advertentie wat bij me past:
niet parttime, te ver weg of het is niet mijn vakgebied.

Heeft iemand tips m.b.t. het vinden van een IT vakantiebaan? Of is er iemand die zijn ervaring kan delen of hoe hij/zij een leuke vakantie (of bij) baan heeft gevonden in de IT?

alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frenkpie op 21-04-2006 09:09 ]

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 00:04
Ik doe zelf wat freelance werk, dat schuift erg goed, alleen is zijn er soms tijden geen opdrachten. En daarom heb ik er nog een bijbaantje bij.

De manier om aan een IT baantje te komen is simpel: Contacten, netwerken.
Je moet de mensen kennen, en aangeven dat je zoekt naar een bijbaan.

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
www.ogd.nl

Doe ze de groeten :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
werk jij daar ook? zo ja: hoe bevalt t daar?

Verwijderd

Ik weet niet waar jij stage hebt gelopen? Maar ikzelf ben altijd blijven hangen bij mijn stagebedrijf waar ik 1 dag in de week terecht kon naast mijn studie en in de zomervak. een aantal weken.

Doe ik nu al ong. 5 jaar, bevalt me goed.

Verwijderd

probeer je in te schrijven bij detacherings bureau`s, zij hebben heel vaak tijdelijk werk voor mensen, iemand met jou specs maakt zeker wel een goed kans om ff voor 2 maanden iets te kunnen doen.

je kan je ook zoeken op free-lance werk alleen wordt er dan een stuk meer van je verwacht, en ik denk dat een stuk er varing dan nog ontbreekt. het beste lijkt mij dus om direct contact op te nemen met diverse detacheringsbureau`s om te kijken of ze wat hebben voor je.
Pagina: 1