Na een tijd zoeken op google en op tweakers zonder resultaat heb ik besloten een topic te openen.
Ik heb een tabel die ik in 9 cellen heb verdeeld en waarvan ik de middelste linker- rechterkant, onder- bovenkant een border wil meegegeven. De uiterste 4 hoeken bevaten een ronding (.gif) zodat de tabel op de hoeken rond is.
Ik doe dit met CSS en de link en rechter kant gaat goed maar de boven en onder kant doet het niet.
Dit is mijn css:
het resultaat:

Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Ik heb een tabel die ik in 9 cellen heb verdeeld en waarvan ik de middelste linker- rechterkant, onder- bovenkant een border wil meegegeven. De uiterste 4 hoeken bevaten een ronding (.gif) zodat de tabel op de hoeken rond is.
Ik doe dit met CSS en de link en rechter kant gaat goed maar de boven en onder kant doet het niet.
Dit is mijn css:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| .new_left { background-color: #ff99ff; border-left: 2px solid #ff00ff; } .new_top { background-color: #ff99ff; border-top: 2px solid #ff00ff; } .new_right { background-color: #ff99ff; border-right: 2px solid #ff00ff; } .new_bottom { background-color: #ff99ff; border-bottom: 2px solid #ff00ff; } |
het resultaat:

Hopelijk kunnen jullie mij helpen