Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Waar het zware logge Windows Mobile
een megaprocessor nodig heeft om nog enigzins snelheid te kunnen maken, draait PalmOS prima op een 312 MHz processor.
Mijn Palm Treo 650 draait op dezelfde processor en een nieuwe route berekenen is een kwestie van 1-5 seconden, afhankelijk van waar je rijdt en waar de nieuwe route is. Er zit geen verschil tussen Tomtom Navigator 5 voor Palm of PPC.

De T|X is gewoon een geen fratsen, dat scheelt handheld van Palm.
Mijn Palm Treo 650 draait op dezelfde processor en een nieuwe route berekenen is een kwestie van 1-5 seconden, afhankelijk van waar je rijdt en waar de nieuwe route is. Er zit geen verschil tussen Tomtom Navigator 5 voor Palm of PPC.

De T|X is gewoon een geen fratsen, dat scheelt handheld van Palm.
[ Voor 16% gewijzigd door Stereotomy op 21-04-2006 01:45 ]
Alors.
De app voelt voor jou wel OK aan dus? Qua PDA-keuze was ik er eigenlijk wel uit, het ging me nog een beetje om het hele GPS-gebeuren.
Ik heb helemaal niks te klagen over Tomtom op de Palm. Voelt zelfs sneller aan dan mijn vader's PPC, en het scherm is fysiek groter en heeft een hogere resolutie dan 320x240 PPC's.
Alors.
Jep, dat hires scherm vond ik ook al een pluspunt. Helaas zijn de hires PPC's voor zover ik weet niet in dezelfde prijsklasse te vinden.