Toon posts:

Vreemde lijnen om beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem met mijn scherm (belinea 10 20 35W) dat ik over een kleine maand heb aangeschaft.

Heb sinds gisteren nl en licht zichtbare vertikale band van ongeveer 3cm over mijn beeld lopen, wanneer ik er bv een map op open of een film afspeel, krijg ik allemaal zwarte horizontale lijnen over mijn beeld. Echt frustrerend, en zeker omdat dit dan een scherm is van nog geen maand oud.

Heeft iemand al diezelfde symptomen gehad? Ik heb ondertussen al eens alle kabels gecheckt en de drivers van mijn grafische kaart opnieuw geinstalleerd, ookal denk ik niet dat het aan mijn gpu ligt.

Vrees ervoor dat mijn tftscherm een defect heeft, vind het alleen ook wel vreemd dat dit dan pas na ongeveer een maand gebeurt.

Enermax 620W
NZXT Lexa
Asus A8R32-MVP Deluxe
AMD64 X2 4800
Corsair 2048MB 3500LL PRO
Maxtor 300GB SATA II
Asus X1900XTX 512MB
Creative X-FI Platinum
en beeldscherm dus Belinea 10 20 35W

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-07 20:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Maak eens een 'print screen' en een foto van de problemen, en laat ons er naar kijken. De Printscreen of het misschien in je pc/software ligt, de foto om te kijken wat je monitor er van bakt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb er net enkele fotos van genomen met printscreen, het vreemde is wel dat je op die fotos de lijnen niet ziet, daarop is mijn scherm perfect. Zal dan toch aan het tftscherm liggen volgens mij :'(

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 07:37

Beugelfles

I love rusty spoons

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:05:
Heb er net enkele fotos van genomen met printscreen, het vreemde is wel dat je op die fotos de lijnen niet ziet, daarop is mijn scherm perfect. Zal dan toch aan het tftscherm liggen volgens mij :'(
denk idd je tft, maar ja; je hebt nog garantie neem ik aan? dus het raakt niet jouw bankrekening direct. Je bent hem hooguit een tijdje kwijt.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat hoop ik toch. Want voor hetzelfde vinden ze misschien weer een uitleg dat ik iets verkeerds heb gedaan ofzo. Zullen ze zeggen dat hij een maand toch perfect gewerkt heeft :/ .

Ga in elk geval morgen meteen een mailtje sturen en we zullen dan wel zien hé, hoop echt op die garantie want goedkoop was die tft nu ook niet.

Allee, tijd terwijl zal ik mijn 15" schermpje maar weer bovenhalen zeker :|

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:43

Nox

Noxiuz

Van belinea lees ik wel dat ze goede service hebben.

Ik zou ook vermelden dat je nu geen dode pixels hebt, en dat je graag een pixel perfect scherm terug wilt hebben anders ga je er alsnog dik op achteruit. Zeg desnoods dat je een afspraak met de winkelier had. Lijkt me nml zonde als je straks 3 dode pixels erbij hebt.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 23:18
Kan je em niet aan een andere pc hangen? Als het probleem zich dan níet voordoet weet je dat het aan jouw pc ligt.

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Pagina: 1