Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile > bellen in Dominicaanse republiek?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weten of ik met mijn telefoon, Nokia 1100 en T-Mobile SIM kan bellen en SMS 'en in de Dominicaanse republiek

Ik lees op internet:
GSM's die in Nederland goed werken, doen het in de Dominicaanse Republiek echter niet. Dit komt omdat men hier gebruik maakt van de 1900 meter-band die in Europa onbekend is. Als u wilt weten of uw GSM over deze 1900-meter band beschikt kunt u het beste even van te voren contact opnemen met uw provider.
T-mobile gemaild, hun antwoord:
Volgens de gegevens van T-Mobile maakt Orange in de Dominicaanse republiek gebruik van het 1800 en het 1900 netwerk. U kunt dus met uw mobiele telefoon bellen en gebeld worden in de Dominicaanse Republiek.
Ik maak echter uit eerste quote op dat het erom gaat welke band mijn telefoon ondersteunt( dit is 1800 lees ik in gebruiksaanwijzing) en dus niet welk SIM/Netwerk

Klopt dit?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:17

Barrycade

Through the...

Ik begrijp er uit dat je daar kan bellen via het 1800 netwerk van Orange (waarmee T-mobile dus een overeenkomst heeft).

Verwijderd

Volgens www.gsmworld.com is het een netwerk met 1800 en 1900. Je zal dus op sommige plaatsen kunnen bellen.