Slechte kwaliteit reclame aanbieder! Load 97% op XP2600!

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Beste modjes, het valt mij meer en meer op dat er klachten komen over de reclames op de frontpage. Ik begrijp dat het een inkomst is van tweakers.net en besluit daarom ook niet per definitie alle reclame te blocken (wat ik bij de meeste andere sites wel doe). Dit brengt soms problemen met zich mee. Problemen welk ik ervaar, maar waarschijnlijk ook een last zijn voor tweakers.net

Recentelijk was er een probleem met een trojan in een banner en vandaag is het een vergelijkbaare situatie. Er is een heel leuk reclame plaatje van Socom. Een of andere game. Deze heeft een graphish flash/shockwave reclame plaatje. Het probleem is dat de letters "socom" een soort van fading gebruiken op de kleur van de tekst. Deze gaat van blauw naar zwart en terug. Deze actie kost op mijn CPU gewoon 97% load. En ik heb nog wel een 2600+!!

Ik kan me niet voor stellen dat tweakers.net graag gezien wordt als een site waar je door de banners nooit bij de bomen komt! Ik vraag mij dan ook af of er al plannen zijn om naar een andere en (kan bijna niet anders) betere aanbieder te switchen. Zo niet, zou ik graag weten waarom tweakers.net er voor kiest zijn reputatie op deze manier op het spel te zetten.

(onderstaande is niet volgens policy, maar ik ben een goede jongen)
Met vriendelijke groet,
Four

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zie Reclames zorgen voor hoge cpu-load in Firefox, hoewel daar helaas helaas ook geen definitief antwoord is te vinden op je vraag en opmerkingen. Het is echter voor de overzichtelijkheid het handigste om dit soort zaken in één topic te houden.

Dit topic is gesloten.