Toon posts:

Xcruiser??

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de Xcruiser receiver voor de satelliet?
Op de Beverwijkse Bazaar wordt het verkocht en men geeft daar hoog op over zijn mogelijkheden.... 8) Alleen kan ik hem op GoT niet vinden. Lijkt me sterk dat geen enkele tweaker het kent.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ten eerste: Koop nooit een sat-receiver op de zwarte markt. Voor garantie zien ze je niet graag terug en de mogelijkheden van recievers op de zwarte markt zijn vrijwel altijd zó beperkt dat je de Nederlandse kanalen niet eens kan ontvangen (FTA). Je moet dus even nagaan of de receiver canaldigitaal gecertificeerd is. Zoniet; lekker laten staan!

Ten tweede: Damn, je startpost is echt om te: :'( . De topicnaam slaat werkelijk nergens op, je kan er totaal niet uit opmaken waar het topic over gaat. Je verhaal is ook erg beperkt, je moet meer informatie geven en je moet laten merken dat je zelf ook al wat ''research'' hebt gedaan, of heb je dat simpelweg niet.........? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Barry|IA op 20-04-2006 21:22 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
De combinatie van een slechte topic titel en een magere topicstart met het grijze gebied waar de vraag over gaat, zijn voor mij de reden om dit topic te sluiten. Ik weet dat er erg weinig over het ding te vinden is en de startpost daarom misschien niet veel uitgebreider kan, het geeft wel aan hoe twijfelachtig de receiver is. Helemaal als je het combineert met de zwarte markt. Weet waar je aan begint...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.