Ik heb een script die door middel van een class (een open-source script genaamd Snoopy) info van een andere site haalt en die in de database zet (om precies te zijn, hij pakt info en plaatjes van xbox.com en zet die informatie vervolgens in mijn database zodat ik er verder mee kan werken en een site eromheen bouwen). Die database moet vervolgens elk uur gecheckt worden of er iets is verandert en dan wordt het geupdate (door middel van een cornjob). Probleem is, om die info te krijgen wordt er gebruik gemaakt van een class. Ik heb vervolgens het volgende simpele scriptje:
Hij gaat dus langs alle rijen in de tabel, en pakt daaruit de 'gamertag'. Die gooit ie vervolgens in de gamercard.php file in een class en dan krijg je de output die in de database gezet wordt. Helaas kan je een class niet opnieuw gebruiken kwam ik net achter, maar ik zou niet weten hoe het anders moet. Kan iemand mij wat opweg helpen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $gamercard = mysql_query("SELECT * FROM `gamercards`", $dbh); while ($row = mysql_fetch_array($gamercard)) { $add = $row[gamertag]; include("gamercard.php"); } |
Hij gaat dus langs alle rijen in de tabel, en pakt daaruit de 'gamertag'. Die gooit ie vervolgens in de gamercard.php file in een class en dan krijg je de output die in de database gezet wordt. Helaas kan je een class niet opnieuw gebruiken kwam ik net achter, maar ik zou niet weten hoe het anders moet. Kan iemand mij wat opweg helpen?