Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:44:
Pas ook gezien.
Enkele details bij mij toen:
het uitvoeren van regedit lukte ook niet bij mij.
cmd.exe werkte ook niet, command.com werkt wel.
msconfig gaf een verwijzing naar een outlook.exe welke ik niet eens geinstalleerd heb.
Om precies te zijn c:\program files\outlook\oultook.exe in HKLM\SW\MS\windows\currentversion\run
Nadat ik hitmanpro even gedraaid had, werkte alles weer naar behoren.
Maar is inderdaad meer een windows als een netwerkprobleempje. Ik vermoed spyware
Lijkt wel of iets het 32-bits gedeelte uitgescahkeld is

Hitmanpro erover heen gehaald, lost het probleem niet op. Herkende wel wat dingetjes.
Gaf nu bij opnieuw opstarten aan dat er geen firewall geinstalleerd was, wilde windows firewall weer aanzetten, kreeg toen de vaagste foutmelding ooit:
Enige wat ik me kan bedenken is dat er bij de uninstall van norton security center (ja, stom geweest, fout programma

) het ding er voor gezorgd heeft (zat namelijk een firewall in) dat windows een beetje ver#$kt is... Het sneue is helaas dat deze install nog geen 2 weken oud is en dat ik echt geen vreemde dingen ermee gedaan heb. Op dit moment staat AVG free edition erop samen met alle progjes van hitman pro, alles gecheckt en verschoond, ook via online scanners van norton en mcafee vind hij niets meer...
Je zegt ook dat het lijkt of het 32 bit systeem is uitgeschakeld, hoe kun je zien op hoeveel bits windows werkt? Het kan toch helemaal niet standaard lager werken dan 32, misschien die dos emulator maar blijf het vaag vinden. De foutmelding uit de TS is er nog steeds en cmd werkt nog steeds niet. Regedit werkt bij start>uitvoeren ook niet