Toon posts:

Amerikaanse beltoon en een te lang belsignaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goededag IPB ers, hier mijn eerste post hier terwijl ik al maanden meelees. De hd kan me niet verder helpen en ik hoop jullie wel. Als ik naar mijn huis bel heb ik wel de amerikaanse beltoon en als ik uit bel vanuit huis niet, weet 1 van jullie waarom dat zo nog is??

Tweede: Ik heb gister een telefoon aangeschaft, een philips dect 2252 met nummerherkenning en antwoordapparaat, dit werkt perfect(een aanrader voor de anderen). Maar nu komt het, het rinkelsignaal van mijn telefoon en de lengte van de amerikaanse beltoon lopen niet synchroom, daardoor loopt mijn telefoon "voor" op de beltoon van KPN, wie kan dit verklaren...De HD in ieder geval niet...Heeft het misschien te maken met digitaal en analoog wat nog niet goed is of moet KPN de lengte van de beltoon gaan aanpassen aan de analoge rinkel??? Ik heb nu de telefoon ingesteld op 7 keer overgaan en kpn is dan nog bezig aan rinkel nummer6...Heb het al wel gemeld bij KPN en zij vonden dit ook erg raar...

Tevens, kan ik huidig mijn printer aan de experia al hangen door in de webinterface wat aan te passen, wie helpt mij erbij...Ik heb nog een andere vraag maar die stel ik morgen wel...

Groet. Ed.