[kids] Web develop app

Pagina: 1
Acties:

• Reut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:46

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

Topicstarter
Weet iemand een prog voor een 11 jarig kereltje waarmee op een redelijk simpele manier een webpagina in elkaar geflanst kan worden?

Het zou helemaal mooi zijn als de taal nederlands is.

Ik zit te denken aan een programma ala frontpage alleen dan makkelijker en moet het niet zo'n rommelige code afleveren.

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-07 11:28
Websites maken zonder HTML te willen leren is hetzelfde als willen autorijden zonder rijbewijs.
(Maar goed dat ze dat verbieden :X)

Wat je dat ventje voor z'n verjaardag moet geven is

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/076450214X.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

There is no replacement for displacement!

• Reut

Reut

Topicstarter
Heb ik al gegeven.

Nu nog een programma om de moeilijkheid (=html'en) een beetje te kunnen opbouwen.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:03
Volgensmij heeft Addo Stuur een aantal jaar geleden nog 'n aantal 'webdesign' boeken geschreven, helaas wel in de trand van Frontpage maar toch, 't lijkt me een redelijk begin ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Leftblank op 20-04-2006 20:26 . Reden: Spuit 11 ofzo ;) ]

Verwijderd

NVU?

http://www.nvu.com/

Is wel een leuk programma om mee te beginnen, mede door het WYSIWYG-gehalte :)

Hier de link om de Nederlandse versie te downloaden:
http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 20:27 ]

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Dreamweaver is wel leuk (van horen zeggen). Je kan volgens mij wel een trial downloaden.

Wil je een beetje fatsoenlijke site maken, dan moet je inderdaad HTML en CSS (Waarom vergeten mensen CSS altijd, zonder CSS kan je helemaal geen goede site maken, net zoals je dat zonder HTML ook niet kan) gaan leren. Probeer de volgende sites eens://edit: HTML typen kan je in een text- of htmleditor doen. Kladblok volstaat, echte html-editors (Ik gebruik Crimson Editor) zijn iets praktischer in verband met kleurcodering, regelnummers enz...

[ Voor 16% gewijzigd door Mei op 20-04-2006 20:29 ]

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
iWeb :Y)

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:23

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Bij de pc van mn ouders (inmiddels zo'n 4 jaar oud) zat een programma zoals frontpage, dat heette Trellix Web.

Inmiddels bestaat dat niet meer en heet t nu dacht ik CuteSITE Builder :D (download)

Ik had t toendertijd een keer opgestart om te kijken wat t was en het werkte erg gemakkelijk en snel;

Template kiezen (kan ook worden overgeslagen) > data erin zetten > zaken customizen.
Een hele handige wizard waarmee je vrij snel een basic website in elkaar zet die er ook nog wel grappig uitziet :P

• Reut

Reut

Topicstarter
Die is leuk! Hier mag hij het mee doen, tx!

Pagina: 1