De titel zegt het al... De opnames zijn (lijkt willekeurig) van korte duur, terwijl dat helemaal niet zo moet zijn.
Let op, de handleiding is gevolgd ( voor zover wij het hebben kunnen snappen

) en het probleem lijkt, vooralsnog, zich alleen voor te doen met Showview (met PDC aan of uit)
De DVD's die wij gebruiken zijn "Fujifilm DVD+R" (de groenige doosjes)
Het probleem doet zich voor op een totaal lege en ongebruikte DVD, zowel als een gebruikte.
Bij een gebruikte DVD gebruiken wij de handeling "disc overschrijven, gevolgd door disc wissen"
Bij een ongebruikte, maken wij simpelweg gebruik van Shoview met PDC aan of uit (beide geprobeerd)
Het vreemde is dus, de ene keer neemt hij wel goed op, de andere keer niet. Ook op de dvd's die zijn "leeggehaald". De serie "spoed" schijnt dit vooral te hebben.
Wat ik nog zou kunnen proberen dat hij het "automatisch menu aanmaken" uitzet in de instellingen, maar of dat de oplossing is?
Evengoed, herkent iemand deze problemen of weet iemand toevalligerwijs wat wij verkeerd doen. Dan hoor ik het graag. Ik heb geen contact kunnen leggen met Philips nog, dus vandaar dat ik het hier even post.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding