Hallo,
dit was mijn systeem tot gistermiddag:
Abit AN8 Fatal1ty SLi
AMD Athlon 3500+ Venice
2x 512mb Cas2.5 (merk= Computersmsa) (memtest= no failure)
Geforce 78GTX 256mb
Coolermaster Real Power 450W
Nu heb ik gister mijn pakketje ontvangen met daarin 2x 1gb pc3200 (cas 3) Twinmos geheugen.
Als ik het inbouw, start de pc snel op en opent alle programma's (games nog niet geprobeert).
Ik dacht laat ik even veilig doen en ff een memtest runnen. Hij draaide 1.5 uur en hij had 9 foutmeldingen. Ik pc rebooten en in bios, manueel timings aanpassen en op Cas3 gezet (stond eerst op Cas 2.5). Hij is nu 1 uur aan het draaien en heeft al 6 foutmeldingen.
Is Cas2.5 + Cas3 gedoemt om te werken of ligt het aant het feit dat hij nu 2x 512mb en 2x 1024mb heeft en daar niet mee overweg kan?
Dank voor tijd en ik hoor graag een antwoord.
Thomas
P.S. Alleen die 2gb Twinmos geheugen = geen fouten bij memtest.
dit was mijn systeem tot gistermiddag:
Abit AN8 Fatal1ty SLi
AMD Athlon 3500+ Venice
2x 512mb Cas2.5 (merk= Computersmsa) (memtest= no failure)
Geforce 78GTX 256mb
Coolermaster Real Power 450W
Nu heb ik gister mijn pakketje ontvangen met daarin 2x 1gb pc3200 (cas 3) Twinmos geheugen.
Als ik het inbouw, start de pc snel op en opent alle programma's (games nog niet geprobeert).
Ik dacht laat ik even veilig doen en ff een memtest runnen. Hij draaide 1.5 uur en hij had 9 foutmeldingen. Ik pc rebooten en in bios, manueel timings aanpassen en op Cas3 gezet (stond eerst op Cas 2.5). Hij is nu 1 uur aan het draaien en heeft al 6 foutmeldingen.
Is Cas2.5 + Cas3 gedoemt om te werken of ligt het aant het feit dat hij nu 2x 512mb en 2x 1024mb heeft en daar niet mee overweg kan?
Dank voor tijd en ik hoor graag een antwoord.
Thomas
P.S. Alleen die 2gb Twinmos geheugen = geen fouten bij memtest.