Toon posts:

hey md en pc hoe..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgende probleem ik wil een portable md recorder kopen en dan muziek van pc op miindisc zetten hoe werkt dat nou helemaal precies ik heb al een heleboel gelezen hier met search mare kom er niet helemaal uit :)

ik heb zelf een soundblaster live player en ik lees dat die gele stekker niet digitaal is maar weer wat anders... ?? mare ik lees toch heel duidelijk digital out er langs staan

ligt het aan mij of??.. kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb voor md en pc samen dus welke extra dingen moet ik aan denken behalve de MDs zelf en de MD speler/recorder natuurlijk:) dus kabels etc verloopstuk ofzo iets?

THNX

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17

pro_6or

amateur_60r

This sucks (sorry hoor!)

je sb live heeft een coaxiale digitale uitgang en je md een optisch digitale ingang. (je had beter een guillemot fortissimo (oem nu 79,- bij dvc computers) kunnen kopen is goedkoper en veel beter a3d en eax) Als je en goede versterker hebt met een coax ingang en een optisch uit (bv sony 930) kun je het signaal alsnog digitaal opnemen) Ik zou 80 piek uitgeven daarvoor heb je top geluid in spellen en kun je lekker digitaal opnemen met je minidisc!

Suc6

een treffende spreuk

Verwijderd

Topicstarter
humm klinkt redelijk lijkt me zo ;) bedankt man

enuh verterker kheb een sony ta2650 hele oude maar wel 2x400watt of 4x200 :9~ dus die ga ik niet vervangen dus dat wordt wil wil er een sb live player kopen :)