Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

gevolgen van de storing bij t-mobile?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zoals iedereen nu wel zal weten is er vandaag een storing bij t-mobile, ik ben er nu alleen wel een beetje zat van aangezien ik vandaag een belangrijk telefoontje zou krijgen.

Van de week was er ook een storing.
Kunnen we hier nog wat mee? Is dit bv een reden om mijn abbo op te zeggen voordat hij afgelopen is?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Denk het niet.
Overmacht heet zoiets en zij zitten er ook niet op te wachten dat het hele netwerk eruit ligt.

Verwijderd

Hier kan je niets tegen doen, tmobile ziet dit liever ook niet, dit is natuurlijk een heleslechte reclame..
Het is zelf op het journaal geweest !

Verwijderd

lester schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:28:
Zoals iedereen nu wel zal weten is er vandaag een storing bij t-mobile, ik ben er nu alleen wel een beetje zat van aangezien ik vandaag een belangrijk telefoontje zou krijgen.

Van de week was er ook een storing.
Kunnen we hier nog wat mee? Is dit bv een reden om mijn abbo op te zeggen voordat hij afgelopen is?
opzeggen maakt het gemiste "belangrijk" telefoontje toch niet meer goed.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als jij een gegarandeerde dienst hebt afgenomen, kan je geld vragen als tegenprestatie. Verder kan je niets doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal weleens, internet valt soms ook weleens uit dan vraag je toch ook niet direct je geld terug van de desbetreffende provider.

Gelukkig werkte het alles bij mij direct weer nadat ik mijn toestel uit en aan had geschakeld

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kijk eens hoe vaak een storing als deze voorkomt... volgens mij niet vaak.
En ik denk dat je dan meteen je antwoord hebt dat dit geen reden is om je abonnement op te kunnen zeggen (tenminste, eerder te beeindigen, opzeggen kan natuurlijk altijd!).
Dit soort dingen kunnen gebeuren en zal vast wel ingedekt worden in de kleine lettertjes en dat is denk ik maar goed ook... al blijft het balen en mocht je er echt schade door hebben kun je het in ieder geval altijd melden?

(weet je zeker dat je een telefoontje gemist hebt... als het heel belangrijk is zal die persoon toch wel terug bellen?)

Verwijderd

Is er iemand die nu nog last heeft van storingsgevallen ?

Ik heb mijn telefoon inmiddels al vaak uit en aan gezet maar toch kan ik sommige mensen niet bellen. Ik krijg dan gewoon de melding van ''Deze service is niet beschikbaar''. Zelfde als hier thuis we hebben 2 nummers, het ene nummer kan ik wel bellen en het andere niet :S.

Bij t-mobile shop zeiden ze dat dit nog met de storing te maken heeft en niet weten wanneer het compleet is opgelost.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:07:
Is er iemand die nu nog last heeft van storingsgevallen ?

Ik heb mijn telefoon inmiddels al vaak uit en aan gezet maar toch kan ik sommige mensen niet bellen. Ik krijg dan gewoon de melding van ''Deze service is niet beschikbaar''. Zelfde als hier thuis we hebben 2 nummers, het ene nummer kan ik wel bellen en het andere niet :S.

Bij t-mobile shop zeiden ze dat dit nog met de storing te maken heeft en niet weten wanneer het compleet is opgelost.
Lijkt me simpel, T-Mobile zegt, je moet de telefoon even uit en aanzetten, dan is het weer goed.
De mensen die je niet kan bereiken zullen dit nog niet gedaan hebben lijkt me.

Verwijderd

als je een redelijke tijd er last van hebt.. zeg een paar dagen dan is het wel doenbaar t-mobile eens te vragen of ze je daar nog in tegemoed willen komen (abbo / 31 x aantal dagen storing) lijkt me een redelijke vergoeding te verrekenen op je factuur.
Voor een storing van een paar uur of een dag ofzo kun je natuurlijk gaan klagen, maar dan is een vergoeding niet echt reeel.
Pagina: 1