[IE + FF] Content positie

Pagina: 1
Acties:

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 11:54
Beste tweakers!

Ik heb vrijwel een simpel probleem, waar ik de oplossing niet van kan vinden! Ik gebruik Firefox, en wanneer ik mijn (net nieuwe) site bezoeken wil > http://www.justinbosman.nl/ dan zie ik alles zoals ik het wil zien.
Echter, gebeurd dit met IE, dan is de content (van de home page, gastenboek etc etc.) maar beperkt tot ongeveer de helft van de middelste tabel.

Nu heb ik in mijn code bijna alles al gecentreerd, en ook de tabelgrootte's ( td width etc) aangepast en geprobeerd, maar niets werkt.

Vraag: Waarom doet Firefox het wel zoals ik wil, en IE niet? (Ik weet dat ik firefox fijner vind dan IE, net als vele anderen dus ga het niet hebben over 'dit of dit is beter dan dat of dat)...

Maar probeer ajb mij even te helpen! Ik vind het echt wazig...

Alvast bedankt voor de moeite! :)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Bij mij ziet de site er in IE nagenoeg hetzelfde uit als in Fx. Geen grote verschillen te zien. Heb je geen addblocker/plugin/toolbar ofzo in IE? Of een firewall/virusscanner die dingen blokt?

[ Voor 189% gewijzigd door woekele op 20-04-2006 17:35 ]

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Wat hij bedoelt is dat bijvoorbeeld de entries in het gastenboek niet over de volle breedte worden weergegeven in IE, wat FF wel doet.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zo te zien heb je Joomla gebruikt. Heb je de gehele template zelf geschreven? Of heb je delen herschreven.

Als dat laatste waar is, moet je kijken of je ook de originele template erop kan zetten, en of het probleem nog steeds zo is. Dan ligt het dus aan jouw (aangepaste) code.
Als het probleem bij de originele template ook al zo is, moet je misschien even de mensen van Joomla zelf contacten :)

• Coltpower
Ik heb idd Joomla gebruikt, machtig mooi pakket! :)
Zeer tevreden over!!

En heb een template inderdaad gedownload, deze iets breder gemaakt, omdat hij links was uitgelijnd en ongeveer maar een 30 procent van het scherm vulde. Dus breder gemaakt en mooier uitgelijnd, alleen nu dus nog die entries inderdaad...

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik quote toch nog maar even mijzelf:
Mithras86 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:48:
[is het probleem ook bij de originele template?]. Dan ligt het dus aan jouw (aangepaste) code.
Als het probleem bij de originele template ook al zo is, moet je misschien even de mensen van Joomla zelf contacten :)

• Coltpower
Nee.. die originele template is zo ingesteld dat de tekst in de entry gewoon even groot is als ie nu weergeeft in IE.
Hij paste precies in de tabel zeg maar... zoals je nu ook ziet bij FF. En dus niet bij IE.

en aangezien grootste deel van mijn gebruikers gebruik maakt van IE..................

Juist, vervelend :(
Pagina: 1