'Beta' ontbreekt in Hamachi 1.0.0.55 onderwerptitel

Pagina: 1
Acties:

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hamachi 1.0.0.55
Via het Hamachi-furum is vandaag een nieuwe bètarelease van versie 1.0 van het gelijknamige programma verschenen.
Zou 'Beta' dan niet in de titel van het onderwerp moeten staan, desnoods tussen haakjes?
Het viel mij ook op dat dit ook niet bij de vorige 1.x releases in de meuk tracker is gedaan.

[edit]
Bij de Operating Systems word alleen maar Windows vermeld, het programma draait ook onder Linux

[ Voor 26% gewijzigd door Forage op 20-04-2006 16:09 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*fixed*

Zover ik weet en het ook op de site staat, draait het alleen op Windows. Dat het op Linux gedraait kan worden mag dan wel zo zijn, maar dat staat niet uitdrukkelijk op de site vermeld en dan vermelden wij dat dan ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 20-04-2006 16:58 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik zie anders alleen een .exe staan van deze betaversie, de stable is idd ook voor Linux beschikbaar. Overigens mist de beta aanduiding ook in de vorige meuksposts van dit stukje geniale software.

edit:
/laat

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 20-04-2006 17:00 ]

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Robin schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:58:
Zover ik weet en het ook op de site staat, draait het alleen op Windows.
Rafe schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:59:
Ik zie anders alleen een .exe staan van deze betaversie, de stable is idd ook voor Linux beschikbaar.
I stand corrected, my bad. Het geldt zo te zien idd alleen voor de stable release en nog niet voor deze beta.