Als ik geluid beluister op m'n pc dan heb ik zeer vaak dat er ruis is als ik het programma waarmee ik het geluid afspeel op pauze zet, en dan weer van pauze af haal. Ik hoor dan totaal geen 'normaal' geluid meer maar alleen nog maar ruis (met het volume waarmee ik het 'normale' geluid afspeelde). Als ik dan nog een paar keer pause/unpause doe dan wordt het geluid vaak wel weer normaal, maar dit is erg irritant als het geluid hard aanstaat en je hem weer van pauze afhaalt en er ruis komt. 
Eigenlijk heb ik probleem dit bij alle programma's waarmee ik geluid afspeel ( PowerDVD/Winamp/VLC Player etc). Ik maak gebruik van m'n onboard geluidskaart dat op m'n Asus A8R-MVP mobo zit. Ik gebruik de officiele drivers, namelijk deSoundMax AD1986A WHQL Audio Driver.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Met de search kan ik absoluut niets vinden. Ik heb nog niet echt een bepaalde structuur kunnen vinden in wanneer ik ruis krijg en wanneer niet.
Eigenlijk heb ik probleem dit bij alle programma's waarmee ik geluid afspeel ( PowerDVD/Winamp/VLC Player etc). Ik maak gebruik van m'n onboard geluidskaart dat op m'n Asus A8R-MVP mobo zit. Ik gebruik de officiele drivers, namelijk deSoundMax AD1986A WHQL Audio Driver.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Met de search kan ik absoluut niets vinden. Ik heb nog niet echt een bepaalde structuur kunnen vinden in wanneer ik ruis krijg en wanneer niet.