Sinds vandaag speelt iTunes opeens geen MP3 bestanden meer af! Als ik een nummer aanklik begint het nummer niet en hoor je het dus ook niet. Wave bestanden worden nog wel afgespeeld. Weet iemand hoe ik weer MP3tjes kan afspelen? Ik heb het programma al opnieuw geistalleerd...
Het gekke is dat als je iTunes opnieuw installeert de hele bibliotheek er nog is, terwijl ik bij application data alle bestanden heb verwijdert. (naast het normale uninstall porces)
Weet iemand misschien ook waar er nog meer bestanden zijn vastgenesteld die ik moet deleten?
Weet iemand misschien ook waar er nog meer bestanden zijn vastgenesteld die ik moet deleten?
offtopic:
Zou je in het vervolg even gebruik willen maken van de
-knop als je binnen 24 uur iets aan je post wilt toevoegen? Anders staat het zo kickerig. 
Zou je in het vervolg even gebruik willen maken van de
Uninstall iTunes eens, verwijder vervolgens alle gerelateerde bestanden (Application Data folder, eventuele overgebleven iTunes folder in 'Program Files' en zoek ook in het registry nog eens naar iTunes en verwijder daar alle bestanden. Installeer dan het programma eens opnieuw.
Heb je dit probleem ook met andere mediaspelers, zoals WMP of Winamp?
Signature
Ook dit werkt helaas niet...
Bij Winamp en WMP heb ik geen last van dit probleem maar iTunes is wel zo handig aangezien ik een iPod heb.
Bij Winamp en WMP heb ik geen last van dit probleem maar iTunes is wel zo handig aangezien ik een iPod heb.
Compleet bezijden het punt van het niet spelen van mp3 in iTunes, da's naar en ik heb geen oplossing, sijnds winamp 5.2nogwat is er een keurige ondersteuning voor portable media in Winamp, inclusief de iPod.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Je kan ook Anapod of YamiPod gebruiken ipv iTunes werkt makkelijker en sneller
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Bedankt voor de tip! Ik gebruikte voordat ik die iPod had ook Winamp, maar nu blijkt de iPod idd in Winamp te werken!
Pagina: 1