Toon posts:

USB stick

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed, er zijn minstens 1 miljoen sticks op de markt, en ik zie een topic over vervalsing van een daarvan. Ik vraag dus: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1610135
... en krijg diverse overbodig-beoordelingen, terwijl de verscheidenheid van de reacties mij alleen al suggereert dat het artikel gewoon niet zinvol is, of het antwoord op mijn vraag niet triviaal is.

Aanpassing hoeft niet hoor, het is wel best. Maar wat een gepiezemieter met die beoordelingen toch!

@ JHS -
Mijn eerste reactie op je post was *zucht*, maar mijn tweede: dank je! Het is nl. precies jouw houding ("had je dat zelf niet kunnen bedenken") die mij ook zo tegenstond in de beoordelingen en sommige reacties. Kijk, als ik het zelf had kunnen bedenken had ik dat wel gedaan. Ik ben eruit: het is een niet zo best artikel - de motivatie ontbreekt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

De antwoorden die gegeven worden zijn in mijn ogen wel degelijk triviaal :) . Makkelijke vragen generen denk ik ook makkelijke antwoorden, en dus ook sneller méér. Alle antwoorden die daar staan, of iniedergeval een deel ervan, had je in mijn ogen best zelf kunnen bedenken.

Daarnaast is het volgens voor dit artikel niet relevant dat de sticks van sony populair zijn. Alleen al het feit dát ze populair lijkt me genoeg reden om ze na te gaan maken.

Het feit dat je de eerste reactie plaatst helpt overigens ook niet echt veel, denk ik, aangezien mensen sneller geneigd zijn FiPo moderaties uit te delen.

DM!