Ik heb een XML-bestand met de volgende inhoud:
Volgens de documentatie is 2x UTF-8 encodering toegepast, echter als ik het bestand inlees en vervolgens gedecodeerd opsla is er helemaal niks veranderd.
Een XML-reader gebruiken is al helemaal geen optie, deze herkent de XML-nodes niet, omdat deze als html-code in het document staan (bijv.
XML:
1
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><RECEIVE_REPLY><REQUEST_ID></REQUEST_ID><RESULT_CODE>0</RESULT_CODE><PAYLOAD><?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><ProductCatalog><destinationInfo PartnerID=" |
Volgens de documentatie is 2x UTF-8 encodering toegepast, echter als ik het bestand inlees en vervolgens gedecodeerd opsla is er helemaal niks veranderd.
C#:
1
| string content = File.ReadAllText(location, Encoding.UTF8); |
Een XML-reader gebruiken is al helemaal geen optie, deze herkent de XML-nodes niet, omdat deze als html-code in het document staan (bijv.
XML:
moet zijn '>') dit laatste kan ik nog wel als losse vervanging uitvoeren maar is dit nodig? Of kan ik er op een of andere manier toch voor zorgen dat ik het bestand goed inlees of is het aangeleverde bestand gewoon niet juist?
1
| > |