Toen ik vanochtend de pc op wilde starten, bleek deze te blijven hangen in de bios, na het moment dat de processor gedetecteerd werd. Heb de bios maar even gereset, om te kijken of dat enige zin heeft. Maar dit bleek zinloos. Na een minuut of 10 kwam ik dan eindelijk in de bios, waar ik zag dat de USB stick van mijn huisgenoot nog in de USB poort zat achterin de pc. Hierdoor moest ik direct denken aan een soortgelijk probleem met haar laptop, deze is namelijk ook recent overleden en wilde niet meer opstarten, ze gebruikte dezelfde usb stick in dat apparaat. Dit apparaat wordt momenteel ge-RMA'd. Omdat ik op de uni hier toch een Norrod shop had, dacht ik, vraag even daar of er een verband kon zitten tussen een gare USB stick en het naar mijn idee falende moederbord. De verkoper zei dat hij dit niet waarschijnlijk vond.
Mijn vraag, wat is er stuk aan de pc? Ik kan testen e.d. prima uitvoeren, maar dan moet ik wel door de bios heenkomen. Het traject voor de bios is voor mij onbekend terrein. Specs staan in mijn sig
Mijn vraag, wat is er stuk aan de pc? Ik kan testen e.d. prima uitvoeren, maar dan moet ik wel door de bios heenkomen. Het traject voor de bios is voor mij onbekend terrein. Specs staan in mijn sig
| system specs |