Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat]Binnen een topic zoeken op username

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Hallo, ik weet niet of dit al eens is voorgesteld of dat het mogelijk is, maar ik zet het toch maar even neer.
Als ik via de search zoek op een username, bijvoorbeeld mijn eigen, dan krijg ik de topics waarin ik gepost heb. Als ik dan naar een topic ga met veel pagina's dan kan ik met de search rechtsboven in wel zoeken op keywords, maar ik zou het ook handig vinden om te zoeken op username. Dus een optie 'Dit topic (username)' oid?
Mij lijkt het wel handig.

Hail to the king baby!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit komt in de eerst volgende versie 1.9.4 :)

edit:

Kan even geen topics erover vinden, maar er komt dus een extra optie erbij waarbij je kan zoeken op poster in een topic. En zoals iedereen hoopt, 1.9.4 wordt heel snel uitgerold.

[ Voor 69% gewijzigd door BtM909 op 20-04-2006 11:46 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

BtM909 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:43:
Dit komt in de eerst volgende versie 1.9.4 :)
Niet helemaal. Er komt een filter op (imho erg onhandig) die inhoudelijk hetzelfde werkt als de keyword 'search' (filter) :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

elevator: Op bèta kijkend zie ik wel degelijk "Dit topic (poster)" staan, en het werkt ook nog 's?

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

wat elevator bedoelt is dat een filter in feite iets anders doet dan bijvoorbeeld het zoeken op keywords binnen een topic, en dat de optie in 1.9.4 een filter is ;)

Intentionally left blank

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Woohoo, GoT wordt nog beter !!! ;)

Hail to the king baby!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Komt eraan dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.